انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ب ام و توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه فرانکفورت را به خود جلب کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ب ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2015 در کنار خودروهای دیگر خود، دو مدل ب ام وX1 با بسته ارتقایی M اسپرت و ب ام وX6 با قطعات M پرفورمانس را نیز به نمایش درآورد.

ب ام و X1 با بسته ارتقایی M اسپرت دارای برخی اصلاحات بدنه و کابین مانند جلوپنجره دو تکه با قسمت های مشکی، هواکش های بزرگ، رکاب های در و رینگ های آلیاژی 5 پره دو رنگ است.

تغییرا داخل کابین این خودرو علاوه بر بهره گیری از لوگوی M شامل فرمان چرمی M، صندلی های اسپرت، خط سقف ذغالی و قسمت های آلومینیومی روی داشبورد، فرمان، پانل های در و جای قرار گیری پاها است. بسته ارتقایی اسپرت نیز با کنترل دمای دو محیطه، کنترل مسافت پارک در پشت و کنترل سرعت با عملکرد ترمز برای این خودرو ارائه می شود.

نیروی این خودرو از گزینه های موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی و دیزلی با قدرت 150 تا 213 اسب بخار تامین می شود. این خودرو دارای برخی تغییرات فنی از جمله سیستم تعلیق M اسپرت 10 میلی متر کوتاه تر و درنتیجه قابلیت دینامیک بهتر است.

ب ام و X6 با قطعات M پرفورمانس دارای روکش مشکی براق برای قسمت های جلوپنجره دو تکه و باله های عقب است. بسته ارتقای ایرودینامیک این خودرو شامل اسپلیتر، دیفیوزر عقب، اسپویلر عقب و قاب آینه های کناری فیبر کربنیاست.

داخل این خودرو دارای رکاب های در استیل ضد زنگ با LEDهای تعبیه شده روی آن ها، فرمان آلکانترای M پرفورمانس، روکش پدال و جای پای استیل ضد زنگ و کف پایی هایی با حروف M پرفورمانس است. از دیگر تغییرات ظاهری این خودرو می توان به جای دنده کربنی با لوگوی بی ام و M و قسمت های آبی روشن M اشاره کرد.

خودروی به نمایش درآمده در این نمایشگاه، مدلX6 xDrive35i بوده که با بسته ارتقایی قدرتی عرضه می شود که توان آن را به 326 اسب بخار و 450 نیوتون متر افزایش داده و در نتیجه شتاب صفر تا صد خودرو 0.5 ثانیه کم تر از مدل استاندارد آن شده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ب ام و توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه فرانکفورت را به خود جلب کرد 1