انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ترفند های مدونا برای اینکه صدایش خوب بماند!؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این خواننده ۵۴ ساله که در حال برگزاری تور جهانی خود با نام " امی دی ان ای " است مدام از بخور صورت و داروها و درمانهای طبیعی استفاده می کند تا هر شب بتواند به بهترین شکل ممکن برنامه اجرا کند و بعد از اجرای هر کنسرت یک ماده خاصی را استنشاق می کند تا گلویش خشک نشود.
او در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی برزیلی که در اتاق او واقع در هتل میامی انجام شد ، گفت:" در سرویس بهداشتی این اتاق من یک دستگاه بخور صورت با اکالیپتوس دارم تا صدایم نرم شود. علاوه بر این روی زانوهایم هم یخ می گذارم زیرا بعد از اجرای هشتاد و هشتمین برنامه این تور ، زانویم کمی آسیب دید. علاوه بر این من یک چای مخصوص برای تسکین و نرم کردن گلو هم دارم که از دارچین ، لیمو ، عسل و مواد تسکین دهنده دیگر تهیه شده است."
علاوه براین درمانها و داروهای طبیعی ، چند چیز دیگر هم وجود دارد که بدون آنها مدنا نمی تواند کنسرتهای متعدد خود را برگزار کند.

برای مثال مدنا برای تمرین کردن و گرم کردن صدایش از نوارهای کاستی که توسط مربی او در نیویورک فرستاده می شود استفاده می کند و هرگز این نوارها را به فایلهای صوتی ام پی تری تبدیل نمی کند زیرا او معتقد است که این فایلها امروزی بخوبی نوارهای قدیمی کار نمی کنند.
او گفت:" مربی صدای من در نیویورک برای من نوارهای کاست مختلفی تهیه کرده است که با استفاده از آنها صدایم را گرم می کنم و آماده خواندن می شوم .فقط با استفاده از این روشهاست که من می توانم صدها برنامه اجرا کنم و بازهم جان سالم به در ببرم . برای تمرین کردن و گرم کردن صدا نمی توانیم از یک دستگاه امروزی مثل آی پد استفاده کنیم زیرا این وسایل به درد کار ما نمی خورد علاوه براین هنگام تمرین کردن باید روی گوشمان نیز هد فونهای مخصوص بگذاریم بطوریکه نتوانیم صدای خودمان را بشنویم"
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/149936.jpg