انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونالدو و کابوس گلزنی در سن مامس جدید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رونالدو و کابوس گلزنی در سن مامس جدید 1

به گزارش "ورزش سه"، برای رونالدو در ورزشگاه سن مامس جدید و قدیم، تمام اتفاقات فوتبالی ممکن رخ داده است. از گلزنی گرفته تا اخراج و حتی گرفتن جشن قهرمانی؛ هرچند که او از زمانیکه اتلتیک بیلبائو به سن مامس جدید کوچ کرده، هنوز موفق به بازکردن دروازه این تیم نشده است.

رونالدو در مجموع، 6 بار در زمین بیلبائو به میدان رفته و موفق به زدن 4 گل شده است. اولین گل او به اتلتیک، به 9 آوریل 2011 بر می گردد که او در برتری 3-0 رئال موفق به گلزنی شد. ماه می 2012 نیز رونالدو در پیروزی 3-0 رئال در سن مامس قدیم، دبل کرد و همان جا نیز همراه سایر بازیکنان رئال، قهرمانی در لالیگا را جشن گرفت.

14 آوریل 2013، در تساوی 1-1 رئال و اتلتیک در سن مامس جدید، رونالدو بخاطر خطا روی گورپگی و ایتوراسپه، از زمین بازی اخراج شد. مارس گذشته نیز رئال بار دیگر در سن مامس جدید در کسب پیروزی ناکام ماند، رونالدو گلی نزد و رئال 1-0 شکست خورد. در همان بازی بود که رئال، صدرجدول را به بارسلونا واگذار کرد و دیگر نتوانست آن را پس بگیرد.

رئال امشب از ساعت 22.30 به مصاف اتلتیک در سن مامس جدید خواهد رفت. آیا امشب شاهد شکست طلسم ناکامی رئال و رونالدو در این ورزشگاه خواهیم بود؟