انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از رقیب قشقایی منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تویوتا روی کراس اوور کاملا جدیدی کار می کند که پایین تر از تویوتا RAV4 قرار گرفته و با خودروهایی همچون نیسان قشقایی و میتسوبیشی ASX رقابت می کند.

مدیر مهندسی خودروهای تولیدی تویوتا، HiroKoba طی مصاحبه ای اظهار داشت تویوتا با تاخیر وارد این رقابت شده و باید محصولی متمایز را معرفی کند که بتواند مشتریان را جلب کند.

در واقع تویوتا به جای کاربرد و فضای عقب، بیش تر بر ظاهر این خودرو تمرکز خواهد کرد و Koba معتقد است که مشتریان هدف این خودرو اغلب به تنهایی و یا با یک همراه سفر می کنند.

طراحی بدنه این خودرو توسط C-HR کانسپت به نمایش درآمده است که نسخه های دو در و چهار در آن به ترتیب در نمایشگاه های خودروی پاریس 2014 و فرانکفورت 2015 رونمایی شده اند. نسخه چهار در این کانسپت دارای عناصر مخصوص تولیدی بود که نمایی بهتر از آن چه عرضه خواهد شد را نشان می داد.

این کراس اوور جدید بر اساس پلتفرم مدولار TNGA جدید تویوتا ساخته شده و نسل بعدی نیرومحرکه هیبریدی را خواهد داشت. نیرومحرکه این کراس اوور برخلاف مدل های هیبریدی کنونی تویوتا دارای واکنش موتور طبیعی خواهد بود.یک سیستم الکتریکی E-Four نیز برای این خودرو ارائه می شود که با کمک آن موتورهای الکتریکی تیروی چرخ های عقب و موتور بنزینی نیروی محور جلو را تامین می کنند.

احتمالا مدل تولیدی این کراس اوور در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 رونمایی خواهد شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اطلاعات جدیدی از رقیب قشقایی منتشر شد 1