انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تاکنون بیش از 4000 دانشجو به عتبات اعزام شده‌اند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تاکنون بیش از 4000 دانشجو به عتبات اعزام شده‌اند 1


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه ۵۱ هزار و ۸۹۲ دانشجو برای اعزام به عتبات عالیات عراق ثبت نام کرده بودند، گفت: تاکنون بیش از 4000 نفر به عتبات عالیات اعزام شده اند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، حجت الاسلام محمدرضا فقیهی با اعلام این مطلب اظهار داشت: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ۱۰ مرداد ماه امسال اعزام هایش را به عتبات عالیات آغاز کرد.

وی گفت: پنج گروه شامل اساتید، کارمندان دانشگاهی، دانشجویان مجرد پسر، دانشجویان مجرد دختر به همراه محرم و دانشجویان متاهل در این سفر معنوی حضور دارند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: قرعه کشی برای اعزام دانشجویان به عتبات عالیات انجام شد که از این تعداد 11 هزار و 751 نفر پسر مجرد، 4929 نفر دختر دانشجو به همراه محرم، 2164 کارمند دانشگاه و 2514 اساتید دانشگاهی هستند.

وی بیشتر آمار ثبت نامی را مربوط به دانشجویان متاهل دانست و ادامه داد: 30 هزار و 534 دانشجوی متاهل در سیزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات ثبت نام کرده اند.

فقیهی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰۱ کاروان دانشگاهی از استان های مختلف کشور به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام شده اند و بیش از ۱۰۰ کاروان دیگر نیز تا ۲۰ آبان ماه به کشور عراق سفر خواهند کرد.

وی یادآور شد: روزانه دو کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند که هزینه کاروان زمینی از ایستگاه تهران برای هر فرد ۹۶۰ هزار تومان و هزینه افراد با کاروان هوایی یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان از تهران است.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: مدت زمان سفر ۷ روز است که ۳ روز آن کربلا، ۳ روز آن نجف و یک روز در کاظمین خواهد بود.

وی اظهار داشت: برنامه های متنوعی با همکاری دفتر بعثه رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان تدارک دیده ایم که از جمله آنها همایش های علمی، حضور در خیمه گاه، آشنایی با روایت گری های عاشورا و ارائه بسته های فرهنگی است.

به گزارش ماوا، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پایان یادآور شد: همچنین در نجف اشرف نیز برنامه های متنوعی برای دانشجویان همچون بازدید از بیت امام خمینی (ره) و کتابخانه علامه امینی (رض) در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام