انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: راه‌اندازی پارلمان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
راه‌اندازی پارلمان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد 1


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از راه‌اندازی پارلمان تشکل‌های دانشجویی در این واحد خبر داد.



به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، منطقه خراسان، دکتر عباس شیخ‌الاسلامی، در جلسه هم‌اندیشی دبیران و مسئولان تشکل‌های دانشجویی واحدهای استان خراسان رضوی در مرکز رفاهی واحد مشهد، دوران دانشجویی را یکی از بهترین دوران‌های زندگی یک فرد توصیف کرد و گفت: تشکل‌های دانشجویی باید قدر دوستی‌های خود را بدانند و خلوص دوران دانشجویی را تحت‌الشعاع گرایش‌ها و اندیشه‌ها قرار ندهند .



وی با بیان اینکه تشکل دانشجویی یعنی کار گروهی و آینده‌سازی، افزود: امیدواریم دانشجویان با عزمی جدی فعالیت دانشجویی را پیش گیرند و عناوین مختلف سیاسی باعث اختلاف و کدورت بین آنان نشود .



رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تاکید بر اینکه دانشگاه محل تضارب افکار و صحبت است، خطاب به مسئولین تشکل‌ها اظهار کرد: شما انگیزه بیشتری در این زمینه داشته‌اید که وارد تشکل‌ها شده‌اید .



شیخ‌الاسلامی خاطرنشان کرد: قرار است پارلمان تشکل‌های دانشجویی استان خراسان رضوی نیز شکل گیرد چراکه تشکیل این پارلمان در نزدیک کردن تشکل‌های دانشجویی بسیار موثر است .



وی تقویت تشکل‌های دانشجویی را ضروری خواند و گفت: ما آمادگی تفویض اختیار و مدیریت برگزاری برنامه‌ها به تشکل‌ها را داریم چرا که معتقدیم اگر برنامه‌های تشکل‌ها توسط خود دانشجویان اداره شود، با انگیزه‌تر و موفق‌تر برگزار می‌شود .



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به نامگذاری سال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی، تصریح کرد: ما ادعا نداریم که دولت هیچ مشکلی ندارد و نبایستی انتقاد کرد ولی دراین فضای اعتدال گاهی انتقادها جنبه بارانی دارد و فضا را لطیف می‌کند اما گاهی این انتقادها تبدیل به سیل می‌شود که ویران کننده است .



شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه ما در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پایبند به آزادی بیان درسایه همدلی وهمزبانی هستیم، یادآور شد: ما آمادگی ایجاد تشکل‌های جدید و زمینه‌سازی رشد آن‌ها را در چارچوب قانون داریم .



وی در بخشی دیگر از سخنانش با تاکید بر اینکه معتقدیم نبایستی هیچ فردی به دلیل ناتوانی مالی از چرخه آموزش عالی کشور حذف شود، گفت: واحد مشهد با راه‌اندازی بنیاد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قصد کمک به دانشجویان بی‌بضاعت را دارد .



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان مشهد تشکل‌های دانشجویی را نمایندگان سایر دانشجویان دانست و گفت: این دوره دانشگاه دوره پاسخگویی است و قصد دارم با رفتن به تک‌تک واحدهای استان حرف‌های دانشجویان را از نزدیک بشنوم .



انتهای پیام