انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مراسم عزاداری دانشجویان برای جانباختگان فاجعه منا آغاز شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دانشجویان و مردم انقلابی ایران اسلامی ظهر امروز بعد از تشییع تعدادی از جان‌باختگان فاجعه منا در مقابل دانشگاه تهران حاضر شدند تا با عزاداری برای جان‌باختگان با بازماندگان همدردی کنند.

مراسم عزاداری دانشجویان برای جانباختگان فاجعه منا آغاز شد 1


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حدود 10 روز از فاجعه تلخ و غم‌انگیز منا می‌گذرد. فاجعه‌ای که با بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود هزاران نفر از مسلمانان جان خود را از دست دادند. عده‌ای نفسشان بند آمد، برخی‌ها از تشنگی جان دادند و عده‌ای هم زیر دست و پا ماندند.

دانشجویان و مردم انقلابی ایران اسلامی ظهر امروز بعد از بازگرداندن تعدادی از جان‌باختگان به کشورمان به دعوت بسیج دانشجویی در مقابل دانشگاه تهران حاضر شدند تا با عزاداری برای جان‌باختگان با بازماندگان این فاجعه همدردی کنند.

از صبح امروز نیز جان‌باختگان فاجعه منا با حضور پرشور مردم از دانشگاه تهران تشییع شدند.

دانشجویان و مردمی که ظهر امروز برای همدردی با بازماندگان فاجعه منا در مقابل دانشگاه تهران جمع شده بودند، از همان ابتدای حضور با سر دادن شعارهایی مانند « مرگ بر رژیم آل‌سعود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم آل‌سعود و مستکبران جهان نشان دادند.

دقایقی پس از آغاز مراسم عزاداران به سمت حسینیه امام خمینی (ره)(بیت رهبری) حرکت کردند و در بین مسیر با نوحه‌سرایی با بازماندگان و خانواده‌های جان‌باختگان فاجعه منا احساس همدردی کردند.

دانشجویان در این مراسم ضمن سردادن شعارهایی همچون «بن سلمان بن سلمان جانی نامسلمان‎»، «بن سلمان بن سلمان دشمن دین و قرآن‎»، « انقلاب برای اقتدارش هزینه داده است، انقلاب را پای ارتزاقش قربانی نکنید‎» و « مدرس برخیز مجلس همچون تو را می‌خواهد‎» نسبت به  عملکرد منفعلانه دستگاه دیپلماسی انتقاد کردند.

انتهای پیام/