انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حضور «الن پیج» در بازسازی فیلم «جولیا رابرتز»
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[b]حضور «الن پیج» در بازسازی فیلم «جولیا رابرتز»[/b]

«الن پیج» در بازسازی فیلم «مرگ بازان» نقش پیشین رابرتز را ایفا می‌کند.
حضور «الن پیج» در بازسازی فیلم «جولیا رابرتز» 1به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سینما بلند؛ «الن پیج»، بازیگر و کمدین کانادایی که به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم جونو در سال 2008 نامزد جایزه گلدن گلوب و نیز اسکار شده بود،‌از حضور در بازسازی یکی از فیلم‌های جولیا رابرتز خبر داد.

«مرگ بازان» به کارگردانی جوئل شوماخر،‌فیلمی علمی – تخیلی محصول 1990 میلادی است، که جولیا رابرتز، کوین بیکن و کیفر ساترلند بازیگران اصلی آن هستند. قرار است بازسازی این فیلم که «نیلز آردن آپلف» کارگردان آن خواهد بود،‌  «الن پیج» نقش رابرتز را بازآفرینی کند.

مرگ‌بازان داستان پنج دوست در دانشکده پزشکی است که یکی از آنها (نلسون) از دوستان  خود می‌خواهد تا او را در کشف اسرار مرگ یاری کنند. قلب او برای یک دقیقه از حرکت می‌ایستد و پیش از احیا شدن توسط دوستانش ، نلسون تجربیاتی از زندگی بعد از مرگ کسب می‌کند.

فیلم سینمایی مرگ‌بازان در زمان اکرانش با نظرات موافق و مخالفی همراه بود اما در نهایت فروش خوبی داشت و بازیگران آن در هالیوود مطرح شدند. انتظار می رود نسخه بازسازی شده این فیلم با توجه به کارگردانی «آردن آپلف» و حضور  «پیج» بتواند تماشاگران را دوباره به سینماها بکشاند.