انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کپکام : برای معرفی Resident Evil 7 گوش به زنگ باشید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کپکام : برای معرفی Resident Evil 7 گوش به زنگ باشید 1

کپکام در این مدت، برنامه های فراوانی برای عرضه نسخه های HD فرنچایز Resident Evil و حتی ساخت یک بازی شوتر بر اساس این سری بازی های محبوب داشته است، ولی هیچ کدام از این کارها نمی تواند هواداران Resident Evil را خشنود کند. سوال اصلی هواداران Resident Evil این است که قسمت بعدی سری بازی های اصلی این فرنچایز، چه زمانی معرفی می شود؟



به نظر می رسد که کپکام هنوز آماده معرفی Resident Evil 7 نیست. به گزارش  GameSpot تهیه کننده با سابقه این شرکت یعنی "Masachika Kawata" به تازگی در گفت و گو با مجله ژاپنی Dengeki PlayStation صحبت های امیدوار کننده ای در مورد این عنوان کرده است:

"من قبول دارم که نسخه های جدید Resident Evil از ریشه های اصلی خود دور شده اند. من اعتقاد دارم که ما باید عنوانی را تهیه کنیم که باز هم حس عمیق وحشت را به مخاطبین انتقال دهد. من در این مورد فکر کرده ام و آماده انجام چنین کاری هستم. ما هنوز در مرحله ای قرار نداریم که بتوانیم اطلاعاتی از Resident Evil 7 منتشر کنیم ولی برای معرفی این عنوان، گوش به زنگ باشید."

همچنین Masachika Kawata در مورد ساخت نسخه های بعدی Dragon's Dogma و Devil May Cry گفته است: "خیلی دوست دارم که ادامه این عناوین ساخته شود ولی کپکام فعلا هیچ برنامه ای برای ساخت نسخه های بعدی این دو فرنچایز ندارد."
عنوان رزیدنت اویل دیگ کمی تکراری شده 
الان به نظرم عنوان the evil within خیلی قشنگ تر از این بود تنها مشکلش تو شلیک بود