انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جایزه ویژه به "داستانهای دانشگاه تهران"
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جایزه ویژه به "داستانهای دانشگاه تهران" 1


معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه تهران،از برگزاری دومین دوره جایزه داستان تهران، «جایزه ویژه داستان دانشگاه تهران» خبرداد.

محمدرضا تقی‌دخت، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس دانشگاهی ایسنا با اعلام این خبر گفت: «جایزه داستان تهران جشنواره داستان نویسی ویژه داستان کوتاه است که با موضوع شهر تهران توسط ماهنامه داستان همشهری برگزارمی‌شود و در دومین دوره این جشنواره، به همت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، جایزه ویژه‌ای با عنوان جایزه ویژه داستان دانشگاه تهران برگزارمی‌شود».

تقی‌دخت افزود: «جایگاه مهم دانشگاه تهران در نظام آموزش عالی کشور و تحولاتی که پیرامون تهران در زیست‌بوم شهری، اجتماعی و فرهنگی شهر تهران رخ داده است، تاکنون به شکل‌های مختلف مورد تحلیل قرار گرفته و اکنون نیز دانشگاه تهران تصمیم دارد از داستان‌هایی که موضوع آنها دانشگاه تهران باشد در جایزه‌ای ویژه قدردانی نماید».

معاون ارتباطات واطلاع‌رسانی اد اره کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه تهران، مبلغ جایزه ویژه داستان دانشگاه تهران را پنجاه میلیون ریال اعلام کرد که از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران به داستان برتر اعطاء خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهلت ارسال آثار تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۴ خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتر در مورد این جایزه را از نشانی dastanmag.com دریافت نمایند.

انتهای پیام