انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دو خودروی مفهومی جدید سوبارو معرفی می شوند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خودروی مفهومی جدید سوبارو با نام های VIZIV Future و Impreza 5door تا چندی دیگر در نمایشگاه اتومبیل توکیو 2015رونمایی خواهند شد.

خودروی مفهومی سوبارو VIZIV Future در قالب یک شاسی بلند تولید شده است و قرار است به عنوان پیش درآمدی از خودروی قابل تولید انبوه معرفی شود. محصول فوق دارای طراحی نوآورانه، جلو پنجره جدید، چراغ های جلوی C شکل LED چراغ های مه شکن LED، صفحه زیرین محافظ شاسی و ظاهر عقبی تقریبا مرسومی است.

طراحی داخلی این محصول تغییرات بسیار اندکی دارد و در آن از یک تبلت بزرگ در وسط داشبورد به همراه فرمان جدید و صندلی های اسپرت استفاده شده است. این شاسی بلند مفهومی جدید، مجهز به سامانه تولید قدرت هیبریدی بوده و دارای یک موتور شارژ گازوئیلی مشابه Levorg و یک موتور الکتریکی بهینه سازی شده بهره می برد. ساختار VIZIV Future به صورت دو دیفرانسیل بوده و از میزان مصرف سوخت آن کاسته شده است.

قرار است درکنار این محصول ازایمپرزای پنج در مفهومی نیز پرده برداری شود. این خودرو که احتمالا درسال 2016 وارد خط تولید می شود دارای طراحی بسیارجذابی است و ظاهری اسپرت دارد.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به اسپویلر روی سقف، سقف شیبدار، فاصله کم تر زمین با شاسی ، چراغ های C شکل LED و ورودی های هوای متفاوت اشاره کرد. متاسفانه هنوز اطلاعات چندانی در این زمینه دردسترس نیست و باستی منتظر رونمایی آن درنمایشگاه توکیو ماند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دو خودروی مفهومی جدید سوبارو معرفی می شوند 1