انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نکاتی در مورد اصول مذاکره
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شروع یک قرارداد موفق با اولین کلام پایه گذاری میشود. آن کلام تاثیر گذار سرآغاز ماراتن مذاکره است. مذاکره کردن یعنی شروع سخن برای برنده شدن. یک مذاکره کننده پیروز، برای دستیابی به اهداف خود در پی یادگیری اصول مذاکره می-باشد. اصول مذاکره همچون اصول فروش و بازاریابی و تولید از اهمیت خاصی برخوردار است. اینکه بدانیم چگونه سخن را آغاز کنیم، بدانیم مذاکره را چگونه هدایت و رهبری کنیم و اینکه چگونه با مدیریت جلسه خود را به سمت پیروزی سوق دهیم همه و همه در گرو یادگیری درست دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اصول مذاکره میباشد. ماراتن مذاکرات آنقدر حساس و تاثیر گذار است که بدون فراگیری اصول مذاکرات موفق ، توفیقی در پیشبرد اهداف خود نخواهیم داشت. بهترین راه فراگیری اصول و فنون مذاکره ، استفاده از تجربیات مذاکرات موفق است. قبل از آنکه بدانیم در کتاب های دانشگاهی راجع به اصول مذاکره چه نوشته اند، باید ببینیم در درس های عملی و تجربی افراد چه موفقیت هایی را کسب کرده اند. زیرا تعریف و بیان خاستگاه اصول و فنون مذاکره در کتاب های درسی جنبه نظری دارد و بطور کلی بیان میشود اما این را خوب میدانیم که اصول مذاکره برای بستن یک قرارداد نفتی با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اصول مذاکره برای فروش ملک تفاوت های زیادی دارد.پس اگر بتوانیم در کارگاه هایی شرکت کنیم که مذاکره کنندگان موفق در یک کالا یا خدمات خاص مدرس آن باشند، دریچه جدیدی به روی موفقیت و پیروزی در مذاکرات بر روی ما باز خواهد شد. پس شروع یک قراداد موفق با یک مذاکره موفق آغاز میشود و موفقیت در مذاکره مستلزم یادگیری صحیح اصول مذاکره خواهد بود.