انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مسابقه «عکاسی از کلاس درس دانشگاهی» برگزار می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مسابقه «عکاسی از کلاس درس دانشگاهی» برگزار می‌شود 1


مسابقات «عکاسی از کلاس درس دانشگاهی» و « یادداشت نویسی درباره کلاس درس» با مشارکت پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی و اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار می‌شود.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دبیرخانه این دو مسابقه، از تمامی دانشجویان، استادان، کارکنان و ... به ویژه اعضا کانون های فیلم و عکس و سایر کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه ها دعوت می کند تا در دو مسابقه عکس و یادداشت نویسی درباره کلاس درس شرکت کنند.

این دو مسابقه برای تکمیل «پروژه مطالعات کلاس درس در دانشگاه های ایران» که یکی از پروژه ‌های سال جاری در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم است، برگزار می شوند تا از ابعاد مختلف این موضوع بررسی شود.



این دبیرخانه اعلام کرده است: حتی اگر فردی به عنوان نماینده نهاد یا رسانه ای تصاویری از کلاس های درس تهیه کرده باشد، نیز می تواند در مسابقه عکس حضور پیدا کند اما در مسابقه یادداشت نویسی تنها کسانی که هم اکنون دانشجو به شمار می آیند می توانند شرکت کنند.



پایان مهلت ارسال آثار 30 دی ماه است و نتایج در صورت تمدید نشدن مهلت ارسال آثار، تا پایان بهمن ماه اعلام خواهد شد. مسابقه عکس در دو بخش آماتور و حرفه ای و مسابقه یادداشت نویسی در یک بخش عمومی برگزار می‌شود و در پایان دبیرخانه این مسابقات جوایزی ارزنده را به برگزیدگان و شایستگان تقدیر اهداء خواهد کرد و آثار برتر در قالب اثری نفیس توسط پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منتشر و نمایشگاهی از آنها نیز در حاشیه ارائه پژوهش های انجام شده برگزار می شود.

به گزارش واحد اطلاع رسانی و روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، علاقه مندان به شرکت در این دو مسابقه می توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی Iranianclassroom@gmail.comارسال کنند.





انتهای پیام