انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عصرپادشاهان - بازی انلاین رایگان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
بازی آنلاین عصر پادشاهان یک بازی بین المللی آنلاین است که در استودیو بازی سازی توسعه سامان تولید شده است و هم اکنون نگارش انگلیسی و فارسی آن در اینترنت قابل دسترس بوده و نسخه های ایتالیایی و عربی نیز به زودی منتشر خواهند گردید.
برای ورود به این دنیای سرشار از اتفاقات جالب، بازیکنان نیاز به دانلود هیچ نرم افزاری ندارند. کافیست که وارد سایت عصر پادشاهان شده و برای خود یک اکانت بسازند و هیجان حوادث پیش رو را تجربه کنند.
این بازی بر روی کلیه مرورگرهای معروف همچون فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر، سافاری و تبلت‌های آیپد و سامسونگ گلکسی تب و اسمارت فون‌های آیفون، سامسونگ و اچ تی سی بدون مشکل قابل اجرا می‌باشد و با آنها سازگاری کامل دارد.
این بازی رایگان در سبک تاریخی-نظامی و بر اساس یک داستان تخیلی تاریخی تولید شده‌است. در این بازی بازیکنان به عنوان یک فرمانده دلاور باید سعی کنند با ایجاد امپراتوری قدرتمند و ارتشی عظیم به مبارزه با شیاطین برخیزند.
در این میان جنگ‌هایی بزرگ شکل خواهد گرفت و دلاوران و قهرمانان، با شکست شیاطین نام خود را در کتیبه جاودان قهرمانان ثبت کرده و به جوایز نقدی هر دوره از بازی دست می‌یابند.


در هر دوره از بازی در سرورهای بین المللی بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار دلار جایزه نقدی و بیش از ۱۰۰ جایزه غیر نقدی وجود دارد. این جوایز بسته به میزان پیشرفت بازیکنان در سرورها تعیین و در انتهای هر سرور طی یک مراسم رسمی به آنها اعطا می شود. در سرورهای ایران مبلغ جایزه نقدی بین ۱۰ تا ۱۰۰میلیون ریال می باشد.
گنجینه ها و هدایا:
+ پیدا کردن کلید طلایی: 50 هزار تومان
+ نگه داشتن کلید طلایی به مدت 7 روز : 100 هزار تومان
+ پیدا کردن یک کلید نقره ای و یک صندقچه کوچک: دارای جوایز نقدی و غیرنقدی به ارزش 10 تا 50هزار تومان
+ کیسه های سکه ویژه دنیای بازی

برای ثبت نام کلیک کنید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

عصرپادشاهان - بازی انلاین رایگان 1
Idea
من تا حالا 6 سرورشو بازی کردم همش مسخرس
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
بازی رو شما میتونید بدون هزینه و رایگان انجام بدید
حالا اینکه شما میخواین تو بازی به یه جایی برسید و وقت زیادی هم روش نمی زارید در نتیجه باید سکه بخرید نمیشه گفت که پولی هست‌ !
سلام:sleepy:
ایرانی که هست نیست‌؟! کار فراتر از انتظار هست نیست؟! پرمخاطب هست نیست‌؟! و ...

اینا ر
بچه ها من یه سرور بازی کردم چرته ولی تراوین خیلی باحال تره دوست داشتید برید البته ایران داره فیلترش میکنه قبلا هم فیلتر کرد ازادش کردن بعدشم سرورشو از هم پاشوندنو دوباره درست کردن فقط مشکلش اینه ولی در اصل بازی خیلی باحالیه دوستان Angel
:hu[/size]تو بازی عصر پادشاهان رقیب انلاین دارم ؟Huh

تراوین خیلی دیر بال میاد ؟
اگه مسخرس چرا انقدر جايزه براش گذاشتنAngry
صفحه‌ها: 1 2 3