انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اطلاعات تویوتا لند کروز سری 200 مدل 2016 منتشر شد + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تویوتا لند کروزسری 200 مدل 2016 اصلاح و فیس لیفت شده اکنون با ویژگی های جدید و طیف قیمتی افزایش یافته در استرالیا به فروش می رسد.

از تغییرات طراحی این خودرو می توان به جلوپنجره نوین با قاب مشکی ساده روی نسخه GXاشاره کرد در حالی که نسخه های بالاتر آن به قاب کرومی و باله های جدید کشیده شده به طرف چراغ های جلو مجهز می شوند.

هم چنین سپرهایی جدید، چراغ های عقب LED قرمز-تیره نوین و تزئین کرومی بیش تر روی مرکز در صندوق عقب به همراه قالب های محافظ در کناره ها و زیر دستگیره های در اصلاح شده نیز در این خودرو تعبیه شده اند.

طیف مدل های 2016 این خودرو هم چنین به تکنولوژی های جدید و نیرومحرکه های اصلاح شده مجهز شده است.

برای نسخه 4.5 لیتری تواین توربو V8 دیزلی این خودرو تزریق کننده های جدید، نقشه های اصلاح شده و فیلتر مخصوص برای محافظت در برابر آسیب های آفرود تعبیه شده است.

این نسخه دیزلی اکنون قدرت 200 کیلووات (5 کیلووات بیش تر) و گشتاور 650 نیوتون متر تولید می کند. میزان مصرف سوخت این نسخه نیز بهبود یافته و از 10 به 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر رسیده است.

نسخه بنزینی 4.6 لیتری V8 این خودرو دارای سیستم القای هوای اصلاح شده به منظور کاهش آلایندگی و هماهنگی با قوانین یورو 5 است در حالی که قدرت و گشتاور آن به ترتیب 227 کیلووات و 439 نیوتون متر باقی مانده اند. میزان مصرف سوخت این خودرو از 13.6 به 13.4 لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش یافته است.

ویژگی های ایمنی استاندارد در طیف مدل های این خودرو شامل هفت کیسه هوا، کنترل ثبات خودرو و کشش، ترمزهای ضد لغزش، کنترل کمک استارت در سراشیبی، کنترل نوسان تریلر، سیگنال ترمز اضطراری و تنظیم تلسکوپی ستون فرمان است.

لند کروزسری 200 مدل 2016 اکنون با 10 طیف رنگ عرضه می شود که گزینه های جدید آن شامل قهوه ای مسی و آبی عقیق است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اطلاعات تویوتا لند کروز سری 200 مدل 2016 منتشر شد + عکس 1