انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ 3 امتیاز با ارزش کهکشانی ها در جهنم بالایدوس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ 3 امتیاز با ارزش کهکشانی ها در جهنم بالایدوس 1

در آغاز دیدار های هفته نهم لالیگا اسپانیا رئال مادرید به خانه سلتاویگو رفت تا برای کسب 3 امتیاز و ادامه صدر نشینی خود در ورزشگاه بالایدوس به تقابل با این تیم بپردازد.


به گزارش ورزش 11، رئال مادرید موفق شد با نتیجه ی 3-1 سلتاویگو را شکست دهد و به صدر نشینی خود ادامه دهد.

جنگ صدر نشین و تیم رده دوم لالیگا بسیار جنجالی و حساس دنبال شد؛ هر دو تیم که تا پایان هفته هشتم با 18 امتیاز کار خود را پیش برده بودند، برای تثبیت صدر نشینی خود به قصد کسب 3 امتیاز به مصاف یکدیگر رفتند، رئال مادرید به دلیل تفاضل گل بالاتر نسبت به سلتاویگو در رده نخست قرار داشت تا 3 امتیاز این دیدار صدر نشینی رئال را شکننده تر از پیش کند و دو تیم برای بدست آوردن امتیاز این دیدار دست به هرکاری بزنند.

در دقیقه ی 8 کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید موفق شد گل برتری را برای این تیم به ثمر برساند تا بازی به اوج حساسیت خود در ابتدای کار برسد، پس از آن بازی به تعادل نسبی رسید و دو تیم با حملات گاه و ناگاه بر روی دروازه ی حریف فشار وارد کردندی تا اینکه در دقیقه ی 23 دانیلو موفق شد اختلاف برتری را برای رئال مادرید به عدد 2 برساند.

بازی پس از به ثمر رسیدن گل دوم جنجالی تر از پیش دنبال شد تا فشار عصبی بازیکنان سلتاویگو را در شرایط ویژه ای قرار دهد، در دقیقه 58 کابرال بادریافت کارت زرد دوم از سوی داور دیدار، از زمین بازی اخراج شد تا سلتاویگو ده نفره به کار خود ادامه دهد.

در دقیقه ی 85 نولیتو بالاخره زهر خود را وارد پیکره رئال مادرید کرد تا با گلزنی خود اختلاف شکست را برای سلتاویگو به حداقل برساند.

در دقیقه 5+90 در واپسین لحظات این دیدار مارسلو دروازه ی سلتاویگو را برای بار سوم باز کرد تا شکست سلتاویگو در این دیدار قطعی شود.

در پایان سلتاویگو که در هفته های گذشته موفق شده بود با درخشش نولیتو بارسلونا را شکست دهد، نتوانست از پس رئال مادرید بر بیاید تا رئال با کسب 3 امتیاز این دیدار به صدر نشینی خود در لالیگا ادامه دهد؛ سلتاویگو نیز با پذیرش این شکست موقتا در همان رده دوم لالیگا باقی ماند.