انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ضرورت تدوین برنامه راهبردی در آموزش پزشکی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ضرورت تدوین برنامه راهبردی در آموزش پزشکی 1


رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر ضرورت تدوین برنامه راهبردی در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهت تثبیت در اجرای طرح تحول و نوآوری در این بخش تاکید کرد.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر محمودرضا میری در جلسه توجیهی طرح تحول در حوزه آموزش که با حضور مدیران گروه های بالینی برگزار شد گفت: با توجه به چارچوب های مطروحه در قالب طرح تحول در آموزش،باید مسائل و چالش ها در گروه های آموزشی شناسایی و در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش در هر گروه برنامه های راهبردی و منسجم تدوین شود .
وی ادامه داد: این برنامه پس از تصویب در شورای دانشگاه که متشکل از نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است در هیئت امنا مطرح و در راستای اجرای آن تصمیم گیری خواهد شد و به این صورت به عنوان یکی از برنامه های لازم الاجرای دانشگاه مد نظر قرار خواهد گرفت.



وی با تاکید بر اینکه شکوفا نشدن قابلیت ها و استعدادها در استان منجر به بروز محرومیت ها شده است گفت: باید تلاش کنیم تا تمام ظرفیت ها به بهترین صورت شناسایی شود.



وی همچنین با اشاره به ایجاد امکان پذیرش دانشجوی بومی تاکید کرد: این امر امکان خوبی برای دانشگاه هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای جذب دانشجویان بومی در رشته های تخصصی و فوق تخصصی و استفاده از تخصص و توان آنها پس از فارغ التحصیلی در راستای رفع نیازهای درمانی استان است.



دکتر منیژه خلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این جلسه گفت: دانشگاه شرایطی را فراهم آورده است تا با همراهی مدیران گروه ها به عنوان سکان داران حوزه آموزش عملی و علمی ، طرح تحول در حوزه آموزش پایه ریزی شود.



وی تاکید کرد: در مرحله اول تلاش می کنیم تا تمامی گروه ها با این تحول که منجر به تغییرات کیفی فراوانی در نظام آموزش پزشکی می شود، آشنا شوند.



انتهای پیام