انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جذب دانشجوی خارجی در مناطق آزاد، روی میز دانشگاه آزاد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جذب دانشجوی خارجی در مناطق آزاد، روی میز دانشگاه آزاد 1

مصوبات اولین جلسه شورای تخصصی مدیریت واحدهای دانشگاه آزاداسلامی مستقر در مناطق آزاد اعلام شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حسین ابراهیمی دبیر شورای تخصصی مدیریت واحدهای دانشگاه آزاداسلامی مناطق آزاد در خصوص موضوعات مطرح شده در این جلسه، گفت: شورای تخصصی مدیریت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مناطق آزاد بر اساس مصوبه خرداد ماه هیات امنا، به منظور واگذاری امور مربوط به واحدهای دانشگاهی مستقر در مناطق آزاد به این شورا تشکیل شده است.



ابراهیمی افزود: معرفی اعضای این شورا از مصوبات این جلسه بود که مقرر شد؛ رییس دانشگاه، مشاور عالی رییس جمهور، دو نفر از مدیران عامل مناطق آزاد، دو نفر از معاونین دانشگاه، یکی از روسای واحدهای مناطق آزاد و دبیر شورا (مدیرکل امور بین الملل دانشگاه) اعضای این شورا را تشکیل دهند، همچنین امور دبیرخانه ای شورای تخصصی مدیریت واحدهای دانشگاه آزاداسلامی مستقر در مناطق آزاد نیز در اداره کل بین الملل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شود.



وی با بیان اینکه جذب دانشجوی خارجی در مناطق آزاد و واحدهای دانشگاهی مصوبه بعدی این جلسه بود، گفت: به منظور بررسی روش های جذب و بهبود آن مقرر شد؛ کارگروهی تشکیل و تصمیمات و پیشنهادات این کارگروه در جلسه آینده شورای تخصصی مطرح شود.



ابراهیمی به دیگر مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: تهیه آیین نامه استفاده از اساتید خارجی و یا ایرانی مستقر در خارج از کشور، اعتبار سنجی مدارک واحدهای دانشگاهی برای دانشجویان غیر ایرانی ،بررسی امکان ارائه کارشناسی ارشد پیوسته در چهارچوب قوانین وزارتین از دیگر مصوبات این جلسه بود.



وی در پایان گفت: همچنین مقرر شد؛ مصوبات این شورا به منزله مصوبات هیات امناهای استانی واحدهای مستقر باشد و به مصوبات آن هیات امنا الحاق و الصاق شود.

انتهای پیام