انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نقاشی با نور
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عکاس و هنرمند یان پاریویانِن خالق این آثار هنری باورنکردنی است.
یان پاریویانِن 35 ساله اهل هلسینکیِ فنلاند تمامی این تصاویر را با استفاده از تکنیکی به نام نقاشی با نور (light painting) به وجود آورده است.

نقاشی با نور بهگونهای سبک هنری گفته میشود که در آن عکاس با تنظیم دوربین روی شاتر طولانیمدت (با سرعت کم) و تاباندن منابع نوری مختلف به اشیا، عکاسی می کند. در این تکنیک عکسها بههیچعنوان دستکاری دیجیتالی نمیشوند و تمام تصاویر باید با همان تکنیک حین عکاسی به وجود بیایند.

در تصاویری که در ادامه مشاهده میکنید، یان نورهای رنگارنگ را به اشیا سهبعدی مجازی تبدیل میکند. گرفتن این تصاویر، مراحل ایجاد سایه و شبیهسازی محیطی که سیال به نظر برسد، بین 10 دقیقه تا یک ساعت زمان میبرد.

ناگفته نماند یان پاریویانِن یکی از معروفترین هنرمندان حوزه نقاشی با نور است و آثار وی در مجلات و وبلاگهای هنری مختلفی به نمایش درآمدهاند مثل نشنال جئوگرافیک (The National Geographic)، گاردین(The Guardian)، دیلی میل(Daily Mail)، وایرد(Wired) و ...


نقاشی با نور 1

نقاشی با نور 1

نقاشی با نور 1

نقاشی با نور 1

نقاشی با نور 1
نقاشی با نور 1

نقاشی با نور 1

نقاشی با نور 1
Heart ___ Heart

چقد خوشگله 
چه جيگرايي !_!
(04-11-2015، 23:46)| cυяѕєɗ ♛ Ɩσяɗ | نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
Heart ___ Heart

چقد خوشگله 



(05-11-2015، 0:00)AFSORDE نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
چه جيگرايي !_!

انشالله شب بیان به خوابتون 25r30
چه قدر قشنگه(:
قشنگ هستن