انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جاستین بـیـبـر : من فقط میخواهم مردم بدانند که من انسان هستم - مصاحبه با مجله NME
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جاستین بـیـبـر به تازگی با مجله NME مصاحبه ای داشته است که در مورد زندگی و احساسات خود صحبت کرده است او گفت : من یک ستاره پاپ بسیار شگفت انگیز هستم که موهای خوب و یک تصویر فوق العاده داره .
با این حال برخی از مردم تو رو میخوان پایین بکشند ، اما من میخوام مردم بدانند که من انسان هستم ، من در روز در حال تلاش و مبارزه هستم . فکر کنم بسیاری از مردم منو درک کنند 

وقتی تو تنها هستی ، تو میدونی که در یک جاده از زندگی قرار داری و بسیاری از مردم فقط چیز های شگفت انگیز و خوب را میبینن اما از آن طرف قضیه خبر ندارند که این زندگی میتونه تو رو نابود و جدا کنه .
من مستند Amy Winehouse را در هواپیما تماشا کردم و اشک از چشمام جاری شد زیرا کاری که رسانه ها می توانند بکنند را با چشمان خود در این مستند دیدم جاستین بـیـبـر می گوید با وجود میلیون ها طرفدار در سراسر جهان ، او اغلب احساس تنهایی و نا امیدی از این دنیا میکنه .
او گفت : من احساس میکنم رها شده ام ، شما در اتاق هتل ود هستید و در سراسر شما طرفداران ، پاپاراتزی ها وجود دارند و شرایط سخت می شود .
وقتی که تو نمیتونی به هر جایی بری و یا هر کاری رو به تنهایی انجام بدی احساس افسردگی بهت دست میده و من به این شرایط تمایل ندارم 

سلب دیلی

جاستین بـیـبـر : من فقط میخواهم مردم بدانند که من انسان هستم - مصاحبه با مجله NME 1