انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دارندگان کامیون های فرسوده با 15 درصد آورده صاحب خودرو نو می شوند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور گفت : با همکاری سازمان راهداری و اختصاص تسهیلات لازم ، روند نوسازی خودروهای فرسوده در ناوگان حمل و نقل بار روند نسبتا خوبی یافته است.

محمد خان بلوکی افزود : بر این اساس متقاضیان نوسازی خودروها حدود 70 درصد قیمت خودرو را تسهیلات را دریافت کرده ضمن اینکه درصدی نیز بابت اسقاط خودرو دریافت می کنند.

وی تصریح کرد : خوشبختانه با تسهیلات اختصاص یافته جریان نوسازی ناوگان حمل و نقل بار سرعت بیشتری یافته است.

وی با اشاره به لزوم افزایش سقف این تسهیلات خاطر نشان کرد : هر چند با تسهیلات اختصاص یافته پیش بینی می شود حداقل 1000 دستگاه کامیون نوسازی شوند.

وی گفت : هم اکنون حدود 65 هزار و 542 کامیون قابل اسقاط در کشور وجود دارد که با تهسیلات اختصاصی سازمان راهداری بخشی از آنها جهت نوسازی به بانک ها مراجعه کردند.

وی با توجه به اختصاص تسهیلات 100 میلیارد تومان سازمان راهداری جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل بار اظهار داشت : بر اساس تصمیم سازمان راهداری در ارائه تسهیلات رانندگان  تنها با 15 درصد آورده اقدام به نوسازی خودروهای خود نمایند.

رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور در ادامه با توجه به ورود خودروهای دست دوم توسط شرکتهای حمل و نقل بار یاد آورشد :  متاسفانه این شرکتها خودروها را  با سود  بسیار زیاد به رانندگان به فروش می رسانند که این مساله موجب می شود که بسیاری از  رانندگان با خرید این خودروها مدت ها به این شرکتها مقروض شوند.

خان بلوکی با اشاره به مشکلات واردات کامیون های دست دوم توسط شرکتهای حمل و نقل خاطر نشان کرد : چرا با وجود مشکلات در این زمینه دولت مانع واردات کامیون های دست دوم و استوک توسط شرکتهای حمل و نقل  نمی شود؟ این در حالی است که دولت رانندگان را مجبور به اسقاط کامیون فرسوده می کند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دارندگان کامیون های فرسوده با 15 درصد آورده صاحب خودرو نو می شوند 1

منبع: خبرخودرو