انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گفت‌وگوی جنجالی رونالدو: شاید یک روز رفتم بارسا!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کریستیانو رونالدو در تازه ترین مصاحبه خود اعلام کرده، در مورد آینده اش، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و هیچ چیز تضمین شده نیست.



کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، در مصاحبه اخیر خود با اسوشیتدپرس، صحبت های جالبی انجام داده است، محوریت صحبت های این بازیکن، در مورد آینده اش بود:

«صحبت کردن در مورد آینده، قدری سخت است، نمیتوانم هیچ احتمالی را رد کنم. چیزهایی هستند که در ذهن خود همچون یک ایده آنها را دارید، مثل اینکه، بازی برای بارسلونا غیرممکن است، یا بازی کردن در انگلیس در تیمی به جز منچستریونایتد. اما موضوع پیچیده تر از این حرفاست، هیچ چیز در فوتبال ۱۰۰% قطعی نیست، هیچ تضمینی در فوتبال وجود ندارد، و این را قبلاً هم گفته ام».

« همه چیز ممکن است، در مورد آینده ام تصمیمی قطعی وجود ندارد. ممکن است فوتبالم را در رئال تمام کنم. میخواهم صادق باشم، ولی نمیدانم فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر ۷۵% مطمئن بودم، مشکلی نبود، آن وقت در مورد آن صحبت میکردم، اما فعلاً تصمیمی نگرفته ام، ایده ای وجود ندارد».


« صحبت کردن در مورد آینده ام هنوز زود است، فکر میکنم وقتی به پایان قراردادم با رئال نزدیک شدم، بهتر می توان در این مورد صحبت کرد و تصمیم گرفت، آن موقع میتوانم به این فکر کنم که در مادرید بمانم یا راهی تیمی دیگر شوم. صحبت در این مورد و پاسخ دادن به سوالات در مورد آینده سخت است، چرا که چیزی از فردا نمی دانید. برای مثال، در حال حاضر به حضور در فوتبال آمریکا فکر نمیکنم، ولی این فکر کنونی من است و شاید دو یا سه سال آینده شرایط تغییر کند».
Dodgy رونالدو از رئال نمیره هیچ وقت