انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فراری‌های سال 2040 چگونه خواهند بود؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فراری‌های سال 2040 چگونه خواهند بود؟ 1 
مدآنلاین: شاید حدس زدن اینکه محصولات پورشه در آینده چگونه خواهند بود کار آسانی باشد. تجربه نشان داده است که خودروهای پورشه تقریبا از جهاتی شبیه به هم هستند. اما برای فراری این کار آسان نیست. فراری زبان طراحی متفاوتی دارد و این پیش بینی محصولات آینده فراری را دشوار می‌کند.
به همین علت مسابقه طراحی این خودروساز برجسته همیشه مهیج بوده است. در سومین دوره از این مسابقات از طراحانی از سرار جهان خواسته شد تا فراری سال 2040 را طراحی کنند. در این رقابت از طرح‌های الهام گرفته شده از مدل‌های قدیمی تا طرح‌های آینده‌نگرانه‌ای دیده می‌شوند که تعریف اتومبیل را تغییر می‌دهند.
از میان طرح‌های ارائه شده 12 فینالیست انتخاب شدند که طرح‌های آن‌ها کاملا با هم تفاوت داشتند. «د اسفرا» طرحی از دانشگاه هونگیک در سئول شاید سنتی‌ترین طرح بود و عجیب‌ترین طرح «FL» نام داشت که کار یک آلمانی بود. این خودرو بیشتر شبیه به شاتل‌های فیلم‌های فضایی است تا یک خودروی سوپر اسپرت ایتالیایی.
فراری‌های سال 2040 چگونه خواهند بود؟ 1

یک هیئت ژوری متشکل از مهندسان، کارشناسان، طراحان، رانندگان حرفه‌ای و حتی چند کلکسیونر مشهور فراری برنده نهایی را انتخاب خواهند کرد. نتیجه نهایی در روز پانزدهم ژانویه 2016 اعلام خواهد شد. نفر دوم به صورت آنلاین و در صفحه فیسبوک فراری انتخاب خواهد شد.
به نظر می‌رسد خودروهای آینده فراری هر ظاهری که داشته باشند این برند مشهور از نظر مکانیکی آنها را زیاد تغییر ندهد. هفته گذشته یکی از مسئولین فراری اعلام کرد که خودروی FF از موتور 12 سیلندر بدون توربوشارژر و یا موتور کمکی هیبریدی استفاده خواهد کرد.


مترجم: احسان دوستی