انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تعطیلی یکی از تاسیسات فولکس واگن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برنامه راهبردی کاهش هزینه های فولکس واگن آینده تاسیسات در سدن آلمان را تحت تاثیر قرار داده و قرار است از سال آینده تولید خودروی Phaeton در آن متوقف شود.

پروژه Phaeton چندان موفقیت آمیز نبوده و تاکنون حجم بسیار اندکی از آن به فروش رسیده است. در واقع این خودرو از زمان آغاز تولیدش در سال 2002 هیچ گاه نتوانسته به اهداف تعیین شده اش دست پیدا کند. گزارش سالانه فولکس واگن نشان می دهد تولید Phaeton در سال 2014 با سقوطی 30 درصدی تنها به 4 هزار دستگاه رسیده.

این در حالی است که توسعه آن هزینه ای بالغ بر یک میلیارد یورو را برای فولکس واگن در پی داشته است. تولید Phaeton در سدن از مارس سال آینده به پایان می رسد و وضعیت کاری 300 نفر از کارکنان این واحد در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.

قرار است این واحد که دهمین تاسیسات فولکس واگن از لحاظ اندازه است برای حدود یک سال تحت فرآیند باز طراحی جهت تولید نمونه تمام الکتریکی Phaeton تا سال 2019 می گیرد.

ینس روته، مدیر اتحادیه کارگری این واحد، گفت: در حین عملیات بازسازی تولید در سدن به حالت تعلیق در خواهد آمد. وی افزود پس از بازسازی فعالیت این واحد با تولید نمونه های الکتریکی Phaeton از سر گرفته خواهد شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تعطیلی یکی از تاسیسات فولکس واگن 1
منبع:مجله ماشین