انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: طراحی ذهنی ولوو S60 مدل 2018 منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ولوو طی سال های آینده خط تولید خود را به طور کلی اصلاح کرده و مدل هایی جدید را معرفی خواهد کرد که به این خودروساز سوئدی کمک می کند تا رقابت بهتری با رقبای آلمانی خود داشته باشد.

گفته می شود در سال 2018 قدیمی ترین مدل در خط تولید ولوو خودروی XC90 خواهد بود که در سال 2014 عرضه شده است.

اولین سری از نسل بعدی محصولات ولوو مجموعه 90 است که شامل ولوو XC90 مدل 2015 و ولوو S90 است. پس از آن نیز مجموعه 60 ولوو عرضه خواهد شد که یکی از مدل های مهم آن S60 است.در طراحی ذهنی جدیدی که به تازگی منتشر شده طراحی بدنه احتمالی S60 دیده می شود.

به نظر می رسد این خودرو الهام گرفته از ولوو S90 بزرگ تر بوده و از چراغ های جلوی LED شاخص با لامپ های دید در روز Thor’s hammer، جلوپنجره عریض با قسمت های عمودی و یک جفت چراغ عقب LED زاویه دار بهره خواهد برد. احتمالا در داخل این خودرو طراحی ساده ولوو به کار خواهد رفت که بر این اساس اکثر عملکردهای خودرو در نمایشگر لمسی بزرگی تعبیه شده اند تا تعداد دکمه ها کاهش یابد.

S60 بعدی که بر اساس پلتفرم SPA جدید ولوو S90 ساخته می شود دارای موتور 1.5 لیتری Drive-E سه سیلندر توربو با قدرت های متفاوت خواهد بود. نسخه های ممتاز این خودرو به موتور بزرگ تر 2.0 لیتری Drive E و یا نسخه ای هیبریدی شارژی مجهز خواهد شد. گیربکس جدید 8 سرعته اتوماتیک برای تمام نسخه های این خودرو عرضه می شود.

گفته می شود نسل بعدی ولووS60 در ایالات متحده ساخته و صادر خواهد شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی ذهنی ولوو S60 مدل 2018 منتشر شد 1