انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سامسونگ بزرگترین فروشنده اسمارت فون در جهان شناخته شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش سامسونگ سنتر و به نقل از Phonearena
براساس گزارش دیجی تایمز، میزان فروش اسمارت فون ها در سه ماهه سوم سال 2015 طی یک سال گذشته با رشد 7.7 درصدی در این مدت مواجه شده است؛ این آمار فروش حدود 331.9 میلیون واحد گوشی هوشمند را در ماه های جولای تا سپتامبر در بر می گیرد که این میزان در مقایسه با فصل دوم سال ۲۰۱۵ رشد ۱۰.۵ درصدی را نشان می دهد.

در ۳ ماهه ی سوم سال ۲۰۱۵ در مجموع ۳۳۱.۹ میلیون گوشی هوشمند فروخته شده است که سامسونگ با ۲۵.۶ درصد سهم بازار ، بیشترین میزان فروش را دربین شرکت های تولید کننده ی گوشی هوشمند داشته است.

در سه ماهه جاری، محققان Digitimes اعلام نمودند میزان فروش موبایل های سامسونگ چیزی در حدود 396.8 میلیون واحد پیش بینی کردند. اگر این پیش بینی درست باشد رشد ۲۰ درصدی نسبت به ۳ ماهه ی سوم سال جاری و ۱۰.۱ درصدی نسبت به ۳ ماهه ی چهارم سال گذشته را شاهد خواهیم بود. با جمع آوری آمار بالا در نهایت میزان فروش سال 2015 را می توان برابر با ۱میلیارد و ۳۲۶ میلیون واحد برآورد کرد.
در سه ماهه سوم، اپل و سامسونگ همچنان در اول لیست پرفروشترین گوشی های هوشمند دنیا دیده می شوند. سامسونگ توانست با کسب ۲۵.۶ درصد سهم بازار ردیف اول این لیست را از آن خود کند. همچنین اپل در جایگاه دوم این رده بندی با سهم بازار ۱۴.۵ درصد قرار دارد.
هوآوی با ۷.۴ درصد ، لنوو با ۴.۸ و ال جی با ۴.۵ درصد فروش کل بازار به شدت در حال رقابت و پیشی گرفتن از یکدیگرند.
شیائومی دارای سهم بازار جهانی ۳.۸ درصد در سه ماهه ی سوم و در رده ی ششم قرار گرفته است. هنگامی که صحبت از سامسونگ به میان می آید، تمام توجهات به سوی آخرین پرچمدار این شرکت معطوف می شود که در حال حاضر گلکسی اس6 این عنوان را به دوش می کشد.

منبع : سامسونگ سنتر
نویسنده: تندرست