انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: متقاضیان دریافت تسهیلات نوسازی با سنگ اندازی بانک ها مواجه شدند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور گفت : در صورت رفع موانع اختصاص تسهیلات به متقاضیان نوسازی کامیون های فرسوده پیش بینی می شود تا پایان امسال حداقل 30 درصد از ناوگان حمل و نقل بار در کشور نوسازی شود.

محمد خان بلوکی با اشاره به اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل بار توسط سازمان راهداری اظهار داشت : هر چند با اختصاص این رقم تسهیلات جریان نوسازی ناوگان حمل و نقل بار و معرفی به بانک ها سیر صعودی به خود گرفته است اما متاسفانه  بانک ها  با سنگ اندازی و اشکال تراشی ، عملا  مشکلات زیادی را برای متقاضیان دریافت تسهیلات ایجاد کردند.

وی با اشاره به وجود بیش از 65 هزار دستگاه کامیون قابل اسقاط در ناوگان حمل و نقل بار گفت : با تسهیلات اختصاص یافته توسط سازمان راهداری انتظار می رفت جریان نوسازی ناوگان حمل و نقل بار سرعت گیرد اما متاسفانه بهانه بی مورد توسط برخی از شعبات بانک ها موانع زیادی را برای متقاضیان دریافت تسهیلات نوسازی ایجاد کرده است.

وی گفت :  متاسفانه برخی از متقاضیان دریافت تسهیلات حدود 3 ماه است که درگیر دریافت تسهیلات بانکی هستند  چنانچه در این راستا افرادی که خودروهایشان را از اسقاط و از رده خارج کردند  به دلیل مشکلات دریاقت تسهیلات مدت زیادی است که با مشکل بیکاری نیز مواجه هستند.

وی با اشاره به شعبات بانک های مورد نظر برای ارائه تسهیلات  نوسازی اظهار داشت : هم اکنون چند بانک از جمله بانک توسعه تعاون برای اختصاص تسهیلات به متقاضیان در نظر گرفته شده اند اما اغلب متقاضیان از موانعی که بانک توسعه تعاون ایجاد کرده عمدتا گلایه دارند.

رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور  افزود : با اختصاص تسهیلات نوسازی ، حدود 300 هزار نفر تشکیل پرونده داده و در حال مراحل نهایی دریافت تسهیلات هستند و پیش بینی می شود در صورت بهبود دریافت جریان اختصاص تسهیلات و مشکل بانک ها تا پایان امسال هزار دستگاه کامیون نوسازی شود.

خان بلوکی تصریح کرد : اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شده رانندگان  تنها با 15 درصد آورده می توانند حدود 70 درصد قیمت خودرو را تسهیلات را دریافت نمایند ضمن اینکه درصدی نیز بابت اسقاط خودرو دریافت خواهند کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متقاضیان دریافت تسهیلات نوسازی با سنگ اندازی بانک ها مواجه شدند 1