انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افزایش 3 برابری برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در 9 ماهه امسال
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از طرح ویژه پلیس برای برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خبر داد و گفت: امسال نسبت به مدت مشابه افزایش دو و سه برابری برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی را داشته‌ایم.

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد عملکرد پلیس راهور فاتب در برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اظهار داشت: برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 3 برابر افزایش داشته است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: توقیف خودروهای دودزا یا اخذ پلاک و اختصاص پلاک تعمیری با آنها نیز دو برابر افزایش داشته و این برخورد در آذرماه امسال افزایش بیشتری داشته است.

سرهنگ عابدی با بیان این مطلب که برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی ادامه دارد، از اعمال جریمه برای این دسته از خودروها خبر داد و گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی 20 هزار تومان و خودروهای دودزا نیز علاوه بر فک پلاک، الصاق پلاک تعمیری و اعزام به تعمیرگاه 30 هزار تومان جریمه خواهند شد.

این مقام ارشد راهور فاتب در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد چگونگی برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروها و سرویس‌های دودزای ادارات و ارگان‌ها اظهار داشت: پلیس با انواع خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌کند و هیچ تفاوتی قائل نمی‌شود؛ حتی اتوبوس‌های دودزای شرکت واحد را نیز فک پلاک کرده و با پلاک تعمیری به تعمیرگاه فرستادیم اما مسئله مهم این است که تعداد زیادی از این خودروها فرسوده هستند و باید از رده خارج شوند.

وی تأکید کرد: باید در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده فکری کرد و به معاینه فنی بسنده نکرد و به صورت جدی‌تر و اساسی‌تر در زمینه رفع آلودگی هوا اقدام کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
افزایش 3 برابری برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در 9 ماهه امسال 1

منبع: فارس