انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ارائه دو نسخه جدید از مینی کوپر هم زمان با المپیک لندن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ارائه دو نسخه جدید از مینی کوپر هم زمان با المپیک لندن 1


مجله ماشین - مینی کوپر به زودی با دو مجموعه تجهیزات اسپرت، مطابق با استانداردهای روز،و هم زمان با برگزاری مسابقات المپیک لندن عرضه خواهد شد.
پکیج bayswater که بر روی مدل پایه و s مینی کوپر قابل سفارش است، شامل امکان انتخاب سه رنگ آبی متالیک، خاکستری و مشکی تیره، رینگ های 17 اینچی بسیار سبک sand blast، و امکان انتخاب دو پیشرانه ی 121 و 181 اسب بخاری می باشد. گفتنی است bayswater، نام محل معروفی در انگلستان است که بین پل knight و notting hill قرار داشته، و به خاطر وجود مکان های تفریحی و پارک معروف hyde، شهرت دارد.
پکیج baker street، که تنها بر روی مدل پایه ی مینی کوپر قابل سفارش است، شامل امکان سه رنگ خاکستری، سفید و مشکی تیره به همراه طراحی v شکل روی درپوش موتور، و رینگهای دو پره ی 16 اینچی هم رنگ با آینه ها می باشد که با پیشرانه ی استاندارد 1.6 لیتری، با قدرت 121 اسب بخار و گشتاور 154 نیوتن متر عرضه می گردد. گفتنی است baker street، نام خیابانی است که شرلوک هولمز افسانه ای در آنجا زندگی می کرده است.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، صرف نظر از اینکه خریدار کدام یک از دو پکیج فوق را انتخاب می کند، از مجموعه ای تحت عنوان pepper package، شامل سیستم تهویه ی هوای مطبوع پیشرفته، رایانه ی سفری، روکش چرم برای صندلی ها و غربیلک فرمان، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده و پوشش کروم برای ادوات داخلی، پدالها و چراغ های جلو بهره خواهد برد. هنوز قیمتی برای این دو مدل در نظر گرفته نشده است.
از قیافه پایینی خوشم اومد قیافه جالبی داره رنگ اسپرت زدن
ShyRolleyesShyمن بالايي از توش خوشم اومد و پایینی از قيافه اش خوشم اومدRolleyes
اشکال نداره میدم برات پایینی رو با تودوزی بالایی بزنن(تو پولشو بده)نامردم اگه برات نخرمBig GrinBig GrinBig Grin
(23-01-2012، 15:55)hossein. نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
اشکال نداره میدم برات پایینی رو با تودوزی بالایی بزنن(تو پولشو بده)نامردم اگه برات نخرمBig GrinBig GrinBig Grin

كلا پولش چند ميشهBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin