انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تلاش فیات برای جبران ناکامی!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به امید جبران ناکامی مدل پایه فیات 500و آماده سازی بازار برای عرضه ی گونه واگن این خودرو فیات 500 با تیونینگ abarth، با قیمت پایه 22000 دلار عرضه خواهد شد.
خریداران می توانند با اضافه پرداخت 6500 دلار، از امکاناتی نظیر پیشرانه ی 1.4 لیتری، مجهز به توربوشارژر با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر ، سیستم تعلیق سفارشی، ترمزهای قوی تر، منبع اگزوز دوبل، صفحه کیلومتر led، و رینگهای 16 اینچی آلومینیومی برخوردار شوند و با این همه باز هم نسبت به مدل پایه ی فولکس واگن gti، و مینی کوپر s، قیمت کمتری پرداخت کرده باشند.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، فیات 500، حتی با تیونینگ abarth، باز هم از کندترین محصولات این بخش از بازار به حساب می آید و کارشناسان رقابت سختی بین آن و رقبای آلمانی اش پیش بینی می کنند. البته قاعده به همین جا ختم نمی شود. کمپانی هیوندای که این روزها با جسارت تمام پا در کفش بزرگان صنعت خودرو کرده و به پیش می تازد، با رونمائی از مدل veloster توربو، نه تنها مدل مورد بحث، بلکه با تعیین قیمتی برابر با مینی کوپر s، به نوعی بیشتر خودروهای این بخش از بازار را به چالش فراخوانده است. با ذکر اینکه وزن فیات 500 abarth، 1150 کیلوگرم می باشد، قضاوت را به دست زمان می سپاریم.

تلاش فیات برای جبران ناکامی! 1
خوشم اومد خوشگله رینگشم خوشگلهBig Grin
از قيافش خوشم اومد مخوصا از اگزوزش خيلي خوشم اومدBig Grin
اووووووووووه اگزوزش قشنگه هیچ سپرشو نگاه هواگیر داره