انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هوآوی: تا دو سال آینده از اپل و سامسونگ هم بزرگ تر خواهیم شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 مدیرعامل شرکت هوآوی اعلام کرد که این نام تجاری برای گوشی های هوشمند چینی تا سال ۲۰۱۸ از اپل و سامسونگ سبقت خواهد گرفت.


 مدیر عامل سومین شرکت بزرگ تولید کننده ی گوشی های هوشمند در جهان، در سخنرانی خود در نمایشگاه CES 2016 اعلام کرد که به زودی به دلیل تولید انبوه گوشی های هوشمند ارزان قیمت در کشورهای در حال توسعه، از کمپانی های اپل و سامسونگ نیز پیشی خواهد گرفت.

مدیرعامل این کمپانی معتقد است که این شرکت در حال حاضر و با وجود افزایش 70 درصدی درآمد سالانه باید مقام دوم دنیا را در بین تولید کنندگان گوشی های هوشمند کسب می کرد.

ظاهرا هوآوی قصد دارد با یک تولید خلاقانه تر، از سامسونگ و اپل پیشی بگیرد و این احتمال وجود دارد که حتی برنامه هایی برای تخریب سامسونگ و اپل داشته باشد.

مدیر عامل کمپانی هوآوی با افتخار اعلام کرده است که در حال حاضر 76 درصد از مردم دنیا، با نام تجاری هوآوی آشنا هستند و این میزان در سال 2011 تنها شامل 3 درصد از مردم دنیا بود.

تمامی این ادعاها در سخنرانی مدیرعامل کمپانی هوآوی در نمایشگاه CES 2016، در خصوص شرکتی که در تمام سال گذشته دست از تلاش برنداشته، اعلام شده است.

در این سخنرانی همچنین انتقادی ظریف از تراشه ی Snapdragon 810 کوالکوم شده است.

هوآوی تراشه ی Kirin جدید خود را در گوشی های جدیدش، مانند Mate 8 به کار برده است که ظاهرا بسیار قوی تر از تراشه ی استفاده شده در گوشی های قبلی هوآوی و حتی گوشی هوشمند سامسونگ S6 می باشد.