انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: امیدهای خاکپور روی نیمکت (عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در بازی اول امیدها بازیکنان موثری همچون محسن کریمی و شاهین ثاقبی و امیر عابدزاده برابر سوریه به میدان نرفتند که می توانند مهره های موثری برای بازی های آینده باشند.



به گزارش "ورزش سه"، بازی های مقدماتی المپیک ریو در آسیا، این روزها با فشردگی در حال برگزاری است، تیم ها هر سه روز یک بار باید به میدان بروند و همین موضوع با توجه به حساسیت بازی ها می تواند موجب خستگی تدریجی بازیکنان شود اما امیدهای ایران و محمد خاکپور از این بابت غمی ندارند چرا که بازیکنان موثر و کارآمدی را روی نیمکت خود دارند که می توانند به موقع عصای دست این مربی شوند، بازیکنانی که حتی در تیم های باشگاهی خود نیز مهره ای کلیدی محسوب می شوند و از این افراد می توان محسن کریمی، شاهین ثاقبی، امیر عابدزاده، احسان پهلوان، مهرداد محمدی، محمدحسین کنعانی و ... اشاره کرد که در بازی اول امیدها یا به میدان نیامدند و یا یکی دو دقیقه پایانی را در بازی حضور داشتند. 

ملی پوشان نیمکت نشین ایران می توانند با برتری در مقابل قطر می توانند در بازی سوم و برابر چینی ها پا به میدان بگذراند تا به نوعی موازنه ای در شرایط بازی آنها و البته خستگی بدن های شان به وجود بیاید.



امیدهای خاکپور روی نیمکت (عکس) 1

امیدهای خاکپور روی نیمکت (عکس) 1

امیدهای خاکپور روی نیمکت (عکس) 1