انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گزینه های خرید بارسلونا برای فاز دفاعی(عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
باشگاه بارسلونا که دیگر با مانع محرومیت از خرید بازیکن روبرو نیست، قصد دارد تابستان آتی، یک مدافع جوان ولی در کلاس اول جهانی خریداری کند.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دو پنجره نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی گذشته از خرید بازیکن به حکم فیفا محروم بود اما حالا با فراغ بال و با توجه به محروم شدن رئال از خرید بازیکن در تابستان و زمستان آینده، می تواند به شکار مهره های موردنظر خود بپردازد. 
موندو دپورتیوو امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که لوئیس انریکه قصد دارد تابستان آتی، یک مدافع جوان برای خط دفاعی خود خریداری کند و برای این منظور روی سه گزینه توجهی جدی دارد. 



گزینه های خرید بارسلونا برای فاز دفاعی(عکس) 1

اولی مارکینیوس، مدافع 21 ساله برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن است که در دو سال گذشته مورد توجه بارسایی ها قرار داشته و رقم فسخ قرارداد او نیز 55 میلیون یورو است. گزینه دوم، آیمریک لاپورته، مدافع جوان و 21 ساله باشگاه اتلتیک بیلبائو است که از سال گذشته موردنظر مدیران بارسلونا قرار دارد و در نهایت پلان C بارسلونا در صورت ناکامی در جذب دو مدافع فوق، خوسه خیمنز، مدافع 20 ساله باشگاه اتلتیکو مادرید است که امسال جانشین میراندا در قلب دفاعی روخی بلانکوس ها شده است.