انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: وقتی زیدان حرف‌می‌زند، همه بالذت گوش می‌کنیم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هفته گذشته زین الدین زیدان جانشین رافا بنیتس در رئال مادرید شد؛ تغییر و تحولی که با استقبال بازیکنان رئال نیز روبرو شد. زیدان در اولین حضورش روی نیمکت رئال، یک پیروزی پرگل 5-0 برابر دپورتیوو به دست آورد.

وقتی زیدان حرف‌می‌زند، همه بالذت گوش می‌کنیم 1

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نبود که بین بنیتس و بسیاری از ستارگان رئال، ارتباط خوبی وجود نداشت و مصاحبه جدید مودریچ با دیلی میل نیز مهر تاییدی بر این ادعا می زند. 

او در مورد زیدان به دیلی میل گفت:" زیدان زمانی که فوتبال بازی می کرد بازیکن بسیار بزرگی بود؛ یکی از بهترین های تاریخ فوتبال و مطمئنم که مربی بزرگی نیز خواهد شد. سابقه درخشان او در زمان فوتبالش باعث شده تا او در شیوه رفتار با بازیکنانش در رختکن نیز موفق عمل کند. 

در مقابل دپور، نیمه اول فوق العاده بازی کردیم و در نیمه دوم هم کم و بیش خوب بودیم. نشان دادیم که اگر این روند را ادامه دهیم می توانیم موفقیت های بزرگی را کسب کنیم. پیغام زیدان به ما این بود که مثل یک تیم بازی کنیم. با زیدان سالی فوق العاده پیش روی ماست. او شناحت بسیار خوبی از ما دارد. وقتی زیدان برای ما صحبت می کند همه با لذت گوش می کنیم. مطمئنم او در رئال موفق خواهد شد؛ مطمئنم."