انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوک Avista کانسپت معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیوک Avista کانسپت در نمایشگاه خودروی دیترویت 2016 رونمایی شد.

این خودروساز اعلام کرد Avista کانسپت یک کوپه 2+2 است که سبک طراحی معاصر این برند را نشان داده و ریشه های عملکرد تاریخی آن را بروز می دهد.

این خودرو از موتور 3.0 لیتری تواین توربو V6 با قدرت 400 اسب بخار بهره می برد. طراحی جذاب این خودرو یادآور Avenir کانسپت است که سبک طراحی جدید این خودروساز آمریکایی را معرفی کرد که در بیوک لاکراسه 2017 نیز به کار رفته است. این خودرو دارای نیم رخی شیب دار است و بیوک ستون Bآن بین درها و شیشه عقب کناری را حذف کرده است.

فاصله بین دو محور این کانسپت 110.7 اینچ است و از ابعادی اسپرت و ظاهری تهاجمی بهره می برد. رینگ های آلومینیومی 21 اینچی با قسمت هایی هم رنگ با بدنه یاقوتی کبود تیره برای این خودرو تعبیه شده است.

طراحی جذاب بدنه این خودرو در کابین آن نیز ادامه دارد. کنسول وسط این خودرو دارای کنترل های روی نمایشگر لمسی است که به سمت عقب کشیده شده در حالی که محفظه ذخیره سازی آن در قسمت جلوی کنسول تعبیه شده است.

روکش صندلی چرم، تودوزی و رودوزی درهای خاکستری Mist در تضاد با رنگ آبی Superior هستند که رنگ بدنه را بازتاب می کند. هایلایت های این خودرو شامل قسمت های فیبر کربنی و آلومینیومی است در حالی که طرح محو شونده روی صندلی ها، کنسول و درها الهام گرفته از موج های کنار ساحل است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوک Avista کانسپت معرفی شد 1