انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نسخه ی کاناداییHTC One M9
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در مورد آپدیت اندروید 6.0 مارشمالو در کانادا اخبار گوناگونی منتشر شده است. خبر اخیر جای شک و شبهه ای در مورد حقیقت این خبر باقی نگذاشته است، چرا که از توییتر کمپانی HTC منتشر شده است.


در مورد آپدیت اندروید 6.0 مارشمالو در کانادا اخبار گوناگونی منتشر شده است. خبر اخیر جای شک و شبهه ای در مورد حقیقت این خبر باقی نگذاشته است، چرا که از توییتر کمپانی HTC منتشر شده است. دیروز از کمپانی ارتباطی Telus شنیدیم که HTC One M8 و One M9 آپدیت ماشمالو را در 18 ژانویه دریافت خواهند کرد و حالا از معاون رئیس بخش مدیریت تولید کمپانی HTC توییتری منتشر شده که این خبر را تایید می کند، "خبری خوشحال کننده برای کاربران HTC One M9! قرار است در روز دوشنبه همین هفته آپدیت سیستم عامل مارشمالوی این گوشی اجرا شود. متشکرم!". مو شخصی ست که سخنان او کمتر با حقیقت تناقض پیدا می کند. او در ادامه توییتر زیر را منتشر کرد: "در آزمایشگاه، آپدیت بزودی آماده می شود". احتمالاً تا آخر این هفته آپدیت خود را دریافت خواهید کرد.

طبیعتاً همه سازندگان گوشی می خواهند آپدیت گوشی های خود را تا حد امکان سریع تر و زودتر عرضه کنند، اما عوامل بسیاری منجر به تاخیر می شود. قرار بود HTC One M9 آپدیت نرم افزاری خود را قبل از تعطیلات سال جدید میلادی دریافت کند، اما کمپانی با ایراداتی مواجه و ناگزیر به تاخیر شد. کاربران ترجیح می دهند نسخه قدیمی تر را داشته باشند تا اینکه آپدیت جدید را با ایرادات فراوان دریافت کنند. بسیاری از شرکت های فروش اعلام کرده اند که آپدیت HTC One M8 و M9 بزودی خواهد آمد، در نتیجه می توان احتمال داد که در روز دوشنبه این آپدیت خواهد آمد.

HTC One M8 و One M9 به ترتیب در مارس سال های 2014 و 2015 معرفی شدند. دو گوشی اندازه فیزیکی نسبتاً یکسانی دارند و هر دو به صفحه نمایش 5 اینچی Full HD Super LCD3 با تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ مجهزند. M8 پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 801 و M9 پردازنده فوق العاده هشت هسته ای اسنپدراگون 810 دارند که این پردازنده اخیر تا حدودی مشکل داغی بیش از حد دارد. حافظه موقت یا RAM در M8 2 گیگابایت و در M9 3 گیگابایت می باشد، همچنین حافظه داخلی 32 گیگابایت بود و به شیار کارت حافظه microSD برای افزایش گنجایش حافظه دستگاه مجهز است. در دوربین M9 پیشرفت های مهمی رخ داده است. M8 یک دوربین دوگانه 4 مگاپیکسلی با حسگرهای اولترا پیکسل دارد که یکی از دوربین ها عکس برداری کرده و دیگری عمق بیشتری به تصاویر می بخشد. در حالی که M9 دوربین اصلی بسیار با کیفیت تر 20 مگاپیکسلی دارد و برای دوربین جلوی خود از لنز 4 مگاپیکسلی اولترا پیکسل موجود در M8 استفاده کرده است. باتری در این گوشی غیر قابل جابجایی شده و از 2600 میلی آمپر ساعت به 2840 میلی آمپر ساعت ارتقا یافته و نیز به قابلیت شارژ سریع 1.0 نیز مجهز شده است. اگرچه بدنه تمام فلزی گوشی یک مزیت محسوب شده و به جذابیت آن افزوده است اما بسیاری از افراد معتقدند طراحی ظاهری دو محصول مانند هم بوده و شاهد تغییر و تحولی در ظاهر نبوده ایم. این گوشی سری HTC One محصولی قدرتمند است و آپدیت نرم افزاری مارشمالو به ارزش آن خواهد افزود.