انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: امسال دو گوشی HTC Nexus عرضه می شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سال گذشته برای اولین بار گوگل دو گوشی نکسوز را به طور همزمان عرضه کرد، این دو گوشی Nexus 5X ساخت کمپانی LG و Nexus 6P ساخت کمپانی Huawei بودند.


سال گذشته برای اولین بار گوگل دو گوشی نکسوز را به طور همزمان عرضه کرد، این دو گوشی Nexus 5X ساخت کمپانی LG و Nexus 6P ساخت کمپانی Huawei بودند. از آنجا که ساخت گوشی های بزرگ که فبلت نامیده می شوند اخیراً رواج یافته است، گوگل اظهار داشت که در سال 2016 هم برای ساخت محصولات خود از طراحی مشابه (فبلت های با نمایشگر های بزرگ) استفاده خواهد کرد. به نقل از یک خبر تایید نشده در چین، ما امسال یکبار دیگر شاهد دو نکسوز جدید خواهیم بود. یکی از آن ها صفحه نمایش 5 اینچی دارد و دیگری 5.5 اینچی خواهد بود. اگر این خبر صحت داشته باشد، در کمال تعجب باید گفت کمپانی گوگل تصمیم گرفته دیگر فبلت نسازد و اندازه صفحه نمایش های محصولاتش را کاهش دهد، در حالی که کمپانی های دیگر گوشی های خود را سال به سال بزرگتر می سازند، نه کوچکتر (Nexus 5X 5.2 اینچی و 6P 5.7 اینچی هستند). البته می توان انتظار هر تغییری را داشت.
خبر تکان دهنده تر این که کمپانی قصد دارد این دو نکسوز سال 2016 را توسط کمپانی HTC بسازد. این کمپانی تایوانی چند ماه است که در فروش محصولات خود دچار مشکل شده است، و احتمالاً امیدوار است با این اقدام بتواند به نجات و پیشبرد کمپانی کمک زیادی کند.

از سوی دیگر، تحلیلگری این خبر را نقل کرد، معتقد است که این دو گوشی نکسوز بسیار کمتر از آن هستند که به وضعیت فعلی کمپانی HTC کمک چندانی کنند. تبلت آن نیز که در سال 2014 عرضه شد، مطمئناً نتوانست به موفقیت HTC کمکی کند.
واضح است که هوآوی نیز بسیار مایل به تولید این دو نکسوز است، اما این کمپانی چینی دیگر شانس پذیرش این ماموریت را ندارد زیرا گوگل نام این کمپانی را در لیست شرکت های احتمالی برای ساخت گوشی های بعدی نکسوز قرار نداده بود. همانطور که می دانید این خبر و اطلاعات از منبع تایید شده ای منتشر نشده اند. پس آن ها را خیلی جدی نگیرید.