انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: HTC آپدیت مارشمالو را برای گوشی One M8 عرضه می کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چند ماهی ست که گوگل اندروید 6.0 مارشمالو را به صورت رسمی عرضه کرده است، اما تولید کنندگان اصلی گوشی ها، در عرضه آپدیت این جدید ترین و برترین سیستم عامل در محصولات اندرویدی خود در سراسر جهان کُند عمل کرده اند. اگرچه برخی از دستگاه های خوب و رده بالا از کمپانی های سامسونگ، LG و HTC به تازگی شروع به دریافت آپدیت این نرم افزار جدید کرده اند، اما بسیاری از دستگاه ها همچنان در صف انتظار برای دریافت آپدیت مارشمالو هستند. اما حالا، گزارشات نشان می دهند که نسخه های بدون سیمکارت و آنلاک شده گوشی پرچمدار 2014 HTC یعنی One M8 قرار است بزودی آپدیت مارشمالو را در آسیا دریافت کند.


ماه گذشته، نوبت نسخه آمریکایی این گوشی بود که جدید ترین نرم افزار را دریافت کند، بنابراین همانطور که می بینید در دریافت آپدیت های نرم افزاری در سراسر مناطق جهان اختلاف زمانی وجود دارد. معاون رئیس کمپانی HTC آقای مو ورسی به تازگی در توییتر تایید کرده که این کمپانی اواخر این ماه آپدیت مارشمالو را برای گوشی های One M8 که توسط شرکت های T-Mobile و Sprint عرضه می شوند، خواهد آورد. در حالی که خبر خاصی در مورد گوشی های متعلق به شرکت های AT&T و Verizon منتشر نشده، آقای ورسی گفت که چند هفته دیگر نیز لازم است تا کمپانی برای این دو شرکت هم آپدیت تهیه کند.
این آپدیت برای یکی از نسخه ها کد 6.14.707.1 و برای دیگری کد 6.12.1540.4 را دارد. کمپانی برای تهیه این آپدیت تلاش بسیاری کرده و خطاهای نرم افزاری بسیاری را برطرف نموده است. حجم این آپدیت 1.14 گیگابایت است و کمپانی HTC اعلام کرده که فرآینده دریافت آپدیت حدوداً یک ساعت به طول خواهد انجامید. این آپدیت برنامه Google Now on Tap، افزایش امنیت دستگاه و قابلیت جدید ذخیره باتری به نام Doze’ را برای گوشی به همراه خواهد داشت.