انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: متحول شدن رئال مادرید با زیدان از نگاه آمار
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متحول شدن رئال مادرید با زیدان از نگاه آمار 1

رئال با هدایت زیدان در دو بازی اخیر خود 10 گل به ثمر رسانده است. برد 5-0 برابر دپورتیوو و 5-1 برابر خیخون اما تعداد گل زده بالا، تنها نشان دهنده تحول این تیم نیست. رئال مادرید زیدان به نسبت رئال مادرید بنیتس تیمی است که بازیکنانش بیش از گذشته به هم پاس می دهند.

در بازی برابر خیخون شاهد ردوبدل شدن 718 پاس بین رئالی ها بودیم که 159 پاس بیشتر از متوسط تعداد پاس در دوران بنیتس بود. 659 پاس یعنی 91 درصد این پاس ها نیز درست به مقصد رسیده اند در حالیکه در زمان مربیگری بنیتس، متوسط 488 پاس درست را در رئال شاهد بودیم.

در زمان بنیتس بارها شاهد بودیم که در مقاطعی از بازی، بازیکنان رئال کنترل توپ و میدان را به حریف می دادند و این باعث می شد درصد مالکیت توپ رئال افت کند. در اولین بازی سپیدپوشان با مربیگری زیدان، این تیم 56 درصد مالیکیت توپ را مقابل دپور در اختیار داشت اما در بازی برابر خیخون این درصد به 67 رسید. تنها برابر بتیس و مالاگا پیش از این آمار رئال بهتر بوده است(69 درصد).

شوت های داخل چارچوب رئال در دو بازی اخیر با مربیگری زیدان نیز بیشتر بوده است. برابر خیخون، 10 شوت از 14 شوت بازیکنان رئال داخل چارچوب بود که چنین آماری را در دوران بنیتس شاهد نبودیم.