انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ارائه برخی ویژگیها برای اندروید توسط مایکروسافت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مایکروسافت برخی از برترین ویژگی های Windows Phone را برای iOS و اندروید ارائه می دهد

چند سال است که مایکروسافت در صنعت گوشی های همراه تلاش می کند اما هرگز نتوانسته است جایگزین اندروید یا iOS شود. اما این امر مانع از خیال پردازی مایکروسافت نمی گردد.

چند سال است که مایکروسافت در صنعت گوشی های همراه تلاش می کند اما هرگز نتوانسته است جایگزین اندروید یا iOS شود. اما این امر مانع از خیال پردازی مایکروسافت نمی گردد. آنها قصد دارند امکاناتی نظیر Word Flow Keyboard را برای تمام کاربران فراهم آورند و نیازی نیست که حتما از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید تا بتوانید از آنها بهره مند شوید.

اگر تابحال از یک گوشی با سیستم عامل ویندوز استفاده نکرده اید، ممکن است با صفحه کلید Word Flow ناآشنا باشید. شگفت زده شدن از یک صفحه کلید اندکی عجیب به نظر می رسد اما این صفحه کلید شما را شگفت زده خواهد کرد. مایکروسافت قصد دارد برای افزایش نفوذ خود در صنعت گوشی های هوشمند امکانات خود را برای سایر پلت فرم ها نیز عرضه کند. برای مثال صفحه کلید Word Flow قرار است به زودی برای گوشی های اندروید و iOS عرضه شود.

اما برخی از منتقدان نیز بر این باورند که عرضه امکانات خود به سایر شرکت های رقیب منجر می شود که افراد دیگر برای بهره مندی از امکان ویژه ای که محصولات شما دارند از محصولات شما خریداری نکرده و به سمت محصولات رقیب روی آورند زیرا امکانات منحصر به فرد شما بر روی پلت فرم آنها نیز عرضه می شود.

مایکروسافت به گروهی از افراد ایمیلی ارسال کرده و از آنها خواسته است تا نسخه آزمایشی این صفحه کلید را بر روی گوشی های خود استفاده کنند. به نظر می رسد در طی ماه های آینده شاهد این صفحه کلید بر روی تمام گوشی ها باشیم.