انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عرضه بزودی Xiaomi Mi 5
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 اخیراً خبرهای بسیار زیادی در مورد این محصول منتشر شده است که نشانه آنند که این پرچمدار Xiaomi در ماه آینده رونمایی می شود.

Xiaomi Mi 5 بزودی عرضه خواهد شد. اخیراً خبرهای بسیار زیادی در مورد این محصول منتشر شده است که نشانه آنند که این پرچمدار Xiaomi در ماه آینده رونمایی می شود. کمپانی Xiaomi تایید کرده که این پرچمدار در فوریه امسال و پس از آغاز سال جدید چینی ها رونمایی می شود، همچنین تایید شده که این گوشی به پردازنده Snapdragon 820 مجهز است. کمی قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی با دو مدل عرضه خواهد شد که تفاوت هایی با یکدیگر دارند. یک خبر جدید هم منتشر شده که کم و بیش اطلاعات قبلی را تایید می کند.


با توجه به اطلاعاتی که به تازگی آشکار شده، Mi 5 در واقع دو نسخه متفاوت دارد. Mi 5 استاندارد با 3 گیگابایت RAM، 32 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 1080 پیکسلی (1920 x 1080). علاوه بر این مشخصات، این گوشی دارای صفحه نمایشی انحنا دار و کمی خمیده می باشد همراه با چارچوب دور بدنه فلزی و پنل جلو پشت شیشه ای. اما مدل رده بالا تر این پرچمدار به 4 گیگابایت RAM، 64 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش QHD مجهز است. هر دو مدل صفحه نمایش های 5.2 اینچی دارند و به پردازنده های Snapdragon 820 و گرافیک Adreno 530 مجهزند. دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی روی پنل پشتی Mi 5 تعبیه شده است و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی هم برای گرفتن عکس های سلفی در جلوی دستگاه قرار دارد. باتری این گوشی 3,600 میلی آمپر ساعت قدرت دارد و احتمالاً قابلیت شارژ سریع کوالکام 3.0، حسگر اثر انگشت Qualcomm Sense ID و اندروید 6.0 مارشمالو نیز در آن دیده خواهد شد. همچنین گفته می شود رابط کاربری Xiaomi MIUI 7 OS بر روی این سیستم عامل گوگل (اندروید) تعبیه خواهد شد.

با تمام این تفاصیل، برخلاف خبرهای فراوانی که از Mi 5 شنیده ایم، تعداد محدودی تصویر از این محصول تا کنون منتشر شده است. اما اگر به همین تصاویر منتشر شده نگاه کنید، در می یابید طراحی دیده شده با خبرهای اخیر مطابق دارد. دکمه Home ظاهراً در این گوشی موجود است و صفحه نمایش نیز خمیده می باشد. اگر این خبرها و اطلاعات درست باشند، این، طراحی استاندارد Mi 5 خواهد بود. لوگوی کمپانی Xiaomi در گوشه بالا و سمت چپ جلوی گوشی تعبیه شده است که درگاه فیش 3.5 میلیمتری هدفون در بالای آن جای خواهد گرفت. دو تصویر دیگر هم منتشر شده که شارژر Xiaomi Mi 5 را نشان می دهد.