انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نمایشگاه عکس موبایلی در دیّر افتتاح شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نمایشگاه عکس موبایلی (64) در مجتمع فرهنگی هنری دیّر افتتاح شد.


نمایشگاه عکس موبایلی در دیّر افتتاح شد 1

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه عکس موبایلی در دیر اظهار داشت: عکاسی در عرصه خلاقیت با هنر وجه اشتراک دارد و عکاسی دارای سه جنبه علمی، صنعتی و هنری است که به‌عنوان پدیده علمی متولد شده و به شکل یک صنعت گسترش‌یافته و به‌عنوان هنر تثبیت شد.

غلامرضا ناطقی‌پور افزود: عکاسی هنری کاربردی است که با توجه به گسترش فضای رسانه‌ها در زمان حال می‌توان بهره‌برداری‌های متنوعی از آن کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به فراگیرشدن عکاسی با تلفن همراه و در ادامه نمایشگاه‌های عکاسی موبایلی، گروه عکاسان سپید با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده است.
ناطقی‌پور ادامه داد: نمایشگاه گروهی عکس موبایلی با عنوان 64 با موضوع زندگی روزمره به مدت چهار روز در گالری مجتمع فرهنگی هنری دیّر برپا است و پذیرای علاقمندان و هنرمندان شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 64 عکس از 64 عکاس استان بوشهر با قطع 35*35 در معرض دید تماشاگران قرار گرفته است و هر روز از  ساعت 17 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.
وی یادآور شد: تاکنون دوره‌های متعدد آموزش عکاسی در شهرهای دیّر و بردخون برگزار شده است که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.
در آیین آغاز به کار نمایشگاه تعدادی از مسئولان، عکاسان و علاقمندان هنر عکاسی و هنرمندان شهرستان حضور داشتند.