انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شبهه در رقم قرارداد تاریخی گرت بیل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شبهه در رقم قرارداد تاریخی گرت بیل 1

منابع خبری اسپانیایی اسنادی را افشا کرده‌اند که نشان می دهد رئال مادرید در قرارداد گرت بیل پنهان کاری کرده و بین ادعاهای این باشگاه در رقم قرار داد با مبلغ واقعی تفاوت وجود دارد.

انتقال گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید هنوز هم از بزرگترین دست آوردهای فلورنتینو پرز است. مدیرعامل رئال پیش از این بارها تاکید کرده بود که قرارداد بیل هرگز بیش از 100 میلیون یورو نبوده و در کل 96 میلیون یورو هزینه شده است.

این در حالی ست که اسناد افشا شده مبلغ مشخص شده ی 100.759.417 یورو را نشان می دهند. به همین دلیل می‌توان نتیجه گرفت که بیل گران قیمت‌تر از رونالدو بوده است. طبق قرارداد منعقد شده، باشگاه رئال مادرید در چهار قسط هر کدام به مبلغ 24.935.895 یورویی این مبلغ را پرداخت خواهد کرد و تا کنون سه قسط آن پرداخت شده است.



البته تا این مرحله از افشاگری دردسری در کار نیست مگر آنکه ادعای روزنامهAS اسپانیا مبنی بر فرار مالیاتی و اعلام نادرست مبلغ قرار داد صحت داشته باشد. چرا که پرداخت بیش از 100 میلیون یورو از سوی یک باشگاه با افزایش مالیاتی تصاعدی همراه خواهد بود.

در قرارداد منعقد شده بین دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام مقرر شده در صورت فسخ قرارداد زودتر از موعد، باشگاه انگلیسی 10 میلیون یورو جریمه دریافت کند و پرز مدعی ست این رقم را از رقم اصلی کم کرده است.