انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: این عطرها آلزایمر می آورند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این عطرها آلزایمر می آورند

مطالعات نشان داده است که عطرهای معروف از برندهای بسیار محبوب به علت داشتن مقادیری از آلومینیوم موجب بروز آلزایمر می شوند.
این عطرها آلزایمر می آورند 1به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، بسیاری اوقات یکی از مواد تشکیل‌دهنده عطرهای معروف آلومینویم است که قرار گرفتن در معرض آن با مبتلا شدن به بیماری‌های عصبی مانند آلزایمر ارتباط دارد.

تحقیقات حاکی از آن است که سطح بالای آلومینیوم در مغز افرادی که در معرض آلومینیوم قرار دارند ممکن است سبب شود آن افراد بر اثر ابتلا به آلزایمر جان خود را از دست دهند. آلمینیوم سال‌ها است که به عنوان نوعی مخدر اعصاب شناخته شده است و شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد قرار زیاد در معرض آن می‌تواند سبب ابتلا به بیماری‌هایی عصبی همچون آلزایمر، زوال عقلی، اوتیسم و بیماری پارکینسون شود.

مردی 66 ساله که به آلزایمر شدید و زودهنگام مبتلا شده است به مدت 8 سال در معرض آلودگی‌های آلومینیومی قرار گرفته است که این مورد نقش مهم سیستم بویایی و ریه‌ها را در تجمع آلومینیوم در مغر نشان می‌دهد. مطالعات نشان داده است مقادیر بالای آلومینیوم در بافت‌های مغز برخی افراد که بر اثر بیماری آلزایمر زودهنگام مرده‌اند، مشاهده‌شده است.

متاسفانه قرار گرفتن در معرض آلومینیوم خطری بزرگ برای آن دسته افرادی است که در معادن، کارخانه‌ها کار می‌کنند و یا مشغول جوشکاری و کشاورزی هستند.