انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: " گفتگــو و بررسی سـریالهای کــره ای "
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خب قبوله .
بله معلومه که اول از هرچیزی جومونگو میزارم ^^ ♡
______
اسم اصلی : 주몽
به انگلیسی : Jumong
به فارسی : افسانه ی جومونگ ! [ نمیدونم این افسانه رو برا چی گذاشتن ._. اخه اصلا افسانه هم نیست تاریخ واقعی خوده کره ست ! ]
سال تولید : 2006-2007
پخش از ایران : 1387
داستان : دو نفر به اسم های گواموا و هموسو باهم دوست های صمیمی بودن که اولی شاهزاده ی بویو و دومی قهرمان مردمی و رییس گروه دامول هستن ؛ این دو با امپراطوری هان که بسیار قویه دشمنی میورزن ولی پدر گواموا ، امپراطور بویو با کارهای پسرش مخالفت میکنه و طی تله ای هموسو رو گیر میندازه . با ماجراهای زیاد هموسو کور و در اخر تیربارون میشه و به دریا میفته و گواموا از این اتفاق خیلی ناراحت میشه و همه فکر میکنن اون مرده . زنی به اسم یوها از هموسو بارداره و چون معشوقه ی گواموا هم هست برای امنیت خودشو بچش و به اصرار زیاد گواموا باهاش ازدواج میکنه و پیش اون در قصر زندگی میکنه . زمان میگذره و گواموا شاه میشه و این بچه بزرگ میشه ... این بچه همون جومونگه ! و با بزرگ شدن جومونگ به مردی جوان ماجراها تازه شروع میشه...
نمره ی سریال از 10 : 7.9
( ولی اگه به من بود به جومونگ حداقل 8.5 میدادم .. )
شخصیتها و نقش ها :
سونگ ایل گوک / جومونگ
هان هه جین / سوسانو ( زن دوم و اولین معشوقه ی جومونگ )
سونگ جی هیو / یی سویا ( زن جومونگ )
اوه یون سو / یوها ( مادر جومونگ )
کیم سونگ سو / تسو ( پسر ارشد گواموا و یه جورایی داداش جومونگ و البته شخصیت منفی )
جون کوانگ ریول / گواموا ( امپراطور بویو )
به سو بین / سایونگ ( از باوفاترین یاران سوسانو )
جین هی کیونگ / یومیول ( کاهنه ی اعظم بویو که بعدا از یاران جومونگ میشه و بخاطر جومونگ هم میمیره )
کیون میری / وان هو ( بانوی اول و زن اول امپراطور و مامان تسو و یونگپو )
هئو جون هو / هموسو ( رییس گروه دامول و بابای واقعی جومونگ )
وون کی جون / یونگ پو ( داداش کوچیکه تسو )
تام هی پارک / سولان ( زن تسو )
هو مین یو / اویی ( یکی از سه برادر قصم خورده ی جومونگ )
لی جه یونگ / بودوکبول ( وزیر اعظم بویو )
آن یونگ جون / یوری ( پسر جومونگ )
لی گه این / موپالمو ( اهنگر جومونگ که خیلی این بشر خوبه ! )
کیم بیونگ کی / یونتابال ( ارباب و رییس قبیله گیرو و بابای سوسانو )
لیم ده هو / هیوبو ( یکی از سه برادر قصم خورده ی جومونگ )
جونگ هون آن / ماری ( یکی از سه برادر قصم خورده جومونگ )
هنوز خیلی بازیگرارو نگفتم ولی دهنم دیگه سرویس میشه ! -_-
خب خب .. و چن تا توضیح :
سوسانو و جومونگ عاشق هم بودن ولی وقتی جومونگ یه مدت مفقود میشه ، همه از جمله سوسانو فک میکنن مرده و چون تسو هم به سوسانو علاقه داشت ، سوسانو به اوته ( برادر سایونگ ) میگه باید باهم ازدواج کنیم و میکنن ولی بعدا که میفهمه جومونگ زنده س خیلی گریه میکنه و اینا ولی دیگه فایده نداره . البته 4 سال بعد اونا بالاخره بهم میرسن و اون زمان هم دوباره چون اینبار جومونگ فک میکرده سویا و پسرش یوری مردن با سوسانو ازدواج میکنه .

و مثلث عشقی هموسو و یوها و گواموا ! خب ، اولین بار گواموا یوها رو تو دهکده شون هابک میبینه و ازش خوشش میاد ولی یوها هنوز حسی بهش پیدا نمیکنه . یوها یه بار جون هموسو رو نجات میده و بهم کم کم علاقه مند میشن و گواموا جا میمونه ! گواموا میفهمه هموسو یوها رو دوس داره و ناراحت میشه اما چون هموسو رفیقشه و حاضره براش جونشم بده از عشقش صرفه نظر میکنه .. ولی بعد از اینکه همه فک میکنن هموسو مرده یوها و گواموا بالاخره باهم ازدواج میکنن و یوها میشه زن دوم امپراطور و بچش جومونگ رو پسر خوده امپراطور جا میزنن و فقط افراد کمی این واقعیتو میدونن که جومونگ پسره هموسوئه نه امپراطور گواموا .

طریقه ی اشنایی جومونگ با سویا اینه که وقتی مفقود میشه سویا جونشو نجات میده ( درست عین ماجرای اشنایی مامان بابای خودش ! ) و تو قبیله ی سویا اینا شورش میشه و جومونگ نجاتش میده و با خودش به بویو میبره و چون میفهمه سوسانو ازدواج کرده و دیگه نمیتونه با اون باشه ، با سویا ازدواج میکنه .

ازدواج تسو و سولان یه ازدواج سیاسی بوده که باعث بوجود اومدن رابطه بین بویو و هان به ویژه شهر زوانتو که فرمانده ش بابای سولانه بشه . جالبه که بدونید بابای سولان ، فرماندار یانگ جو یه زمانی در کودکی و جوانی دوست امپراطور گواموا بوده ! ولی بخاطر مسئله ی هموسو دوستیشون بهم میخوره .

و حالا جومونگ !! جومونگ راستش در ابتدا خیلیییی بی عرضه بوده ! D: جومونگ حتی بلد نبوده شمشیر تو دستش بگیره ولی با کمک مادرش اموزش میبینه توسط بعضی ها .. و اون بالاخره با هموسو که همه فک میکردن مرده روبه رو میشه ! هموسو استاد جومونگ میشه و بهش تعلیم میده در حالیکه هیچ کدوم نمیدونن پدر و پسر هستن ! و جومونگ بعد از مرگ هموسو توسط تسو و یونگ پوی لعنتی >.< بالاخره میفهمه اون مرد پدر واقعیش بوده ! البته باید بگم بعضی ها مثل بانو یومیول و وزیر اعظم خبر داشتن هموسو زنده س و خودشون زندانیش کردن ..
جومونگ کاملا نشون دهنده ی رشد عقلی و تکامل یک انسانه . جومونگ از 0 هم پایین تر بوده اولش ، ولی به قدری پیشرفت میکنه که در اخر یه امپراطوری جدید تاسیس میکنه ، امپراطوری گوگوریو که با کمک سوسانو هم بوده . و هردو ، شاه و ملکه ی گوگوریو میشن .

راجبع به سوسانو باید بگم سوسانو از شوهر اولش یعنی اوته بارداره ولی شوهرش میمیره و بعدها که با جومونگ ازدواج میکنه پسراش هم میشن پسرای جومونگ ! با اینکه خون جومونگ اصلا تو رگهاشون نیست . دقیقا اتفاقی که واسه خوده جومونگ افتاد میفته ! جومونگ هم خون امپراطور تو رگهاش نبود ولی پسرش شد . کلا اتفاقا هی تکرار میشن !

سویا بعد از اینکه میفهمه جومونگ و سوسانو ازدواج کردن خیلی خانومی میکنه و میره از اونجا . اخه درست وقتی سویا و یوری به امپراطوری گوگوریو میرسن که مراسم عروسی جومونگ و سوسانو بوده ! از این بدتر مگه داریم ؟؟ ولی سویا پسره 4 سالشو ور میداره و میرن تو یه شهر عادی زندگی میکنن در کمال فقر و اندوه ! واقعا جومونگ نسبت به سویا خیلی کوتاهی کرد -_-

و حالا بگیم اصلا چرا جومونگ به فکر تاسیس یه حکومت دیگه افتاد و چی شد ؟
وقتی جومونگ بدنیا میاد ، بانو یومیول که قدرتهایی داره ، خورشید بویو رو میبینه که یه پرنده ی سه پا از روش بلند میشه و پرواز میکنه و میره . ولی اون پرنده نمرده و اتفاقا خیلی قوی رفته و برمیگرده . چون اون لحظه هنوز نمیدونست جومونگ بدنیا اومده فک میکنه این پرنده هموسوئه و این یعنی زنده س البته این فکر هم درسته ولی در حقیقت اون پرنده ی سه پا جومونگه .
بانو یومیول همیشه در سرنوشت جومونگ پرواز رو میبینه و با اینکه در حق هموسو چندان خوب نبوده ولی با جومونگ خیلی خوبه و مراقبشه و همیشه بهش میگه باید از بویو بری اینجا وطن تو نیست تو باید راه هموسو رو ادامه بدی . خلاصه این حرفا تاثیرشو میزاره و جومونگ از اون جومونگ خنگی که بود در میاد و تصمیم میگیره بره از بویو . امپراطور گواموا همیشه از جومونگ حمایت میکنه چون خیلی دوسش داره خیلی بیشتر از پسرای خودش . ولی در طالع بویو اومده که جومونگ بویو رو نابود میکنه ! اما این حقیقت نداره کسی که بویو رو نابود میکنه در حقیقت نوه ی جومونگه و این یه پیشگویی اشتباه بود که برای عوض کردن امپراطور کافیه . امپراطور دیگه به جومونگ علاقه نداره و ازش میترسه که حکومتشو نابود کنه . جومونگ هیچوقت به بویو نظری نداشته و میخواسته مثل پدرش با هان بجنگه ولی امپراطور باور نمیکنه . امپراطور مادر جومونگ و سویا رو زندانی میکنه پیش خودش و میگه نمیزارم از پیشم برید پیش چومونگ چون اگه شما برید اون به راحتی حمله میکنه . خلاصه اینجور میشه که رابطه ی اینا بهم میخوره...

به نظر من جومونگ یه شاهکاره تمام معناس .
چه توضیحات کاملی !  ممنون .  
تازه داره یادم میاد موضوعش چی بود ..  الان که بیشتر فک میکنم میبینم فیلم قشنگیه ..  ساعت 7 یادم باشه ببینم! ._.  
___
این سریالو قبلا معرفی کردم ولی فقط در حد خلاصه فیلم اینا .. 
پیشنهاد میدم ببینید . 
(  معرفی کامل فیلم )  

عنوان : 무정도시 / Cruel City
عنوان چینی : 無情都市
نام شناخته شده : Heartless City
نام شناخته شده قبلی : 언더커버 / Undercover
ژانر : رمانتیک ، اکشن ، جنایی
تعداد قسمت ها : (اعلام خواهد شد)
شبکه پخش کننده : jTBC
تاریخ پخش : 2013-May-27
زمان پخش: Monday & Tuesday 21:50


داســــــــــتـــــــان


داستان این سریال درباره پلیسی است که به عنوان مامور مخفی به گروه خلافکاران میپیوندد تا درباره پرونده مواد مخدر اطلاعاتی به دست آورد. 
یون سو مین (نام گیو ری) تصمیم دارد که قاتل دوستش را با انجام کارهایی که دوستش قبل از مرگ به اتمام نرسانده، پیدا کند. 
در حالی که گرفتار عشق رئیس باند خلافکاران مواد مخدر، یعنی جونگ شی هیون (جونگ کیونگ هو)، کسی که ممکن است 
در قتل دوست او دست داشته باشد، می شود.


بازیگران 

Jung Kyung Ho as Jung Shi Hyun
Nam Gyu Ri as Yoon Soo Min
Kim Yoo Mi as Lee Jin Sook
Lee Jae Yoon as Ji Hyung Min
Choi Moo Sung as Moon Duk Bae
Go Na Eun as Lee Kyung Mi
Son Chang Min as Min Hong Ki
Yoon Hyun Min as Kim Hyun Soo
Kim Hyo Sun as Killer Eun soo



کارگردان : 
Jang Yong Woo
Lee Jung Hyo
سریال جالبی به نظر میاد !
تحریک شدم ببینمش ..
موضوعش شبیه هیلر و شکارچی شهر ایناس ؟!
راستی سریال یونگ پال رو کسی دیده ؟ قشنگه آیا ؟
الان داره جومونگ میده ^^ فدای این جومونگ بشم من D: ♡
احتمالا یه جورایی مثه شکارچی شهره . 
وای نسل خورشید چقد خوبه !  تازه رفتم خلاصه فیلمو خوندم واقعا عالیه !! 
تیکه قسمتاش هم خیلی جذابه ! 
کاش 12 قسمت بود ..  میتونستم ببینم !  حیف  >__<
خواب بودم ،  جومونگو ندیدم باز  :|
منم نسل خورشیدو میخوام ! ♡
نسل خورشید و یونگ پالو خیلی میخوام .. (:
از فردا ببین چون عالیه.
" گفتگــو و بررسی سـریالهای کــره ای " 28

دانلود سریال کره ای Vamp.ire Detective

نام: Vamp.ire Detective

ژانر: تخیلی

تعداد قسمت: 12

تاریخ پخش: March 27, 2016 —

روز های پخش: یکشنبه

شبکه پخش: ocn

بازیگران

 
" گفتگــو و بررسی سـریالهای کــره ای " 28




یک کارآگاه خصوصی به اسم سون سن  یه روز در حین انجام وظیفه تبدیل میشه به یه خون آشام  کارش طوریِ که هم با مشتریای زیادی سر و کله میزنه و مشکلاتشونُ حل میکنه، هم شرایط محیط اطرافش رو هم بررسی میکنه  از جمله اسراری که به گذشته اش مربوط میشه...



در حال پخشه ..
چه سریالای باحالی !
منتها اینا رو تو هیچ فروشگاهی ( چه اینترنتی چه واقعی ) نمیشه پیدا کرد ! منم که اصولا با دانلود مشکل دارم پس ارزو به دل به دیدن اینا میمونم ._.
فقط یکم کم نقد میکنید بچه ها ! اگه شمام این سریالارو دیدید پس نظرتونو بگید و نقد طولانی کنید مثل نقدای من !
آدم حال کنه D:
تا میام گرم شم میبینم تموم شد ._.
خب من یه نقد اینبار راجع به شخصیتای جومونگ بکنم ..
____
جومونگ :
جومونگ از اول هم در عین دست پا چلفتی ، شجاع بود . یه تفاوتی با بقیه داشت ! کاملا پتانسیل تبدیل شدن به یه جنگاور در وجودش دیده میشد . جومونگ به تنهایی کامل نشد ؛ در این راه مادرش و همسراش ( هم سویا هم سوسانو ) ، امپراطور ، بانو یومیول و برادران قصم خوردش خیلی کمکش کردن . جومونگ اوایل خیلی خشن بود !! و حتی کساییکه تسلیم میشدنو میکشت ولی به مرور رئوف شد . اشکال جومونگ این بودکه کم به خونوادش اهمیت داد . حتی کمتر از هموسو !
جومونگ یه کاراکتر فوق العاده دوس داشتنیه . کسی که با پیروزی هاش شاد و با شکستاش ناراحت میشیم . کسی که اهدافش انگار اهداف خوده ماست ! شاید کم بشه کسی مثل جومونگو در دنیای امروزی دید ..

سوسانو :
سوسانو یه شیرزنه ^^ سوسانو هنر های رزمی ، تجارت و ریاست رو از اول بلد بود . سوسانو کاملا یه جفت خوب برای جومونگ و حتی تسو به شمار میاد . اتفاقا من از رابطه ی سوسانو و تسو خوشم میاد اگه شکل میگرفت (!!)
سوسانو در بدترین شرایط امیدشو از دست نمیداد . سوسانو خلاصه کیمیای دوران خودش بود D:

هموسو :
من چه بگم از این بشر ؟؟ فوق العاده بود !! یه مرد واقعی . هموسو خیلی از جومونگ مرد تر و شجاع تر بود منتها جومونگ روشن فکر تر بود و یاران بیشتری داشت . هموسو رئوف و مهربون بود و بخاطر دلسوزی هاش بدبخت شد . هموسو و یوها خیلی بهم میان ! رابطه و دوستی هموسو و گواموا خیلی قشنگ بود . حیف که با مفقود شدن هموسو تموم شد !
هموسو واقعا مرد کاملی بود . یه جنگاور شجاع و قوی ! حیف شد که مرد ..

بانوی اول (مامان تسو) :
راجع به این شخصیت هم دوس دارم صحبت کنم. وان هو ، یه زن بدجنس نبود از اولش . وان هو امپراطورو دوس داشت ، زندگیشو دوس داشت ، بچه هاشو دوس داشت ، ولی از شانسش گواموا دوسش نداشت . خب دوس داشتن زوری نی که ! به هرحال امپراطورم یوها رو دوس داشت . وان هو در حقش بدی و کوتاهی شد و عامل مشکلاتش ورود یوها به قصر بود برای همین بد شد ، برای همین بدجنس و کینه ای شد . وان هو زن بدی نیست ! فقط روزگار خرابش کرد .. شاید تقصیر امپراطور بود ، شایدم نه :|

امپراطور گواموا :
امپراطور درست مثل هموسو خیلی مرد بود ، ولی زمونه نامردش کرد . انقدر وزیر اعظم و تسو راجع به جومونگ بهش بد گفتن که عوض شد . امپراطور کسی بود که هموسو رو حتی بیشتر از دختر رویاهاش یوها دوس داشت و حاضر بود براش بمیره . سالها رفتارش با جومونگ بهتر از تسو و یونگ پو بود . و همین بی توجهی هاش به زن و بچه ی اصلی خودش زندگیشو خراب کرد . بنظرم امپراطور مرد خوبی بود ولی اراده ی ضعیفی داشت و سعی کرد که قوی بشه ولی نشد . بزرگترین اشتباهش بی اعتمادیش نسبت به جومونگ بود . البته جومونگ هم کمی بد کرد که بویو و قصر رو با اون همه امکانات و مهربونی از سوی امپراطور ترک کرد . این عوض تشکرش بود ؟!؟!

تسو :
تسو حریص و خودخواهه ولی باهوش و شجاع هم هست . تسو به جومونگ حسادت میکرد به این دلیل که در معرض توجه بود همیشه ؛ حتی زمانیکه خیلی سطحش از تسو پایین تر بود . تسو مردی فرصت طلب بود که به پدرش هم رحم نکرد . ولی تسو بنظرم مهربونی هایی در اعماق وجودش داشت که هیچوقت کشف نشد D: شاید اگه با کسی که دوسش داشت ازدواج میکرد عشق کمکش میکرد یه ادم دیگه ای بشه . (حالا منظورم سوسانو نیستا فقط)
و اینکه لامصب چه قدر عمر کرد '_' نوه ی جومونگ کشتش ! چون تسو و جومونگ سن هاشون نزدیکه میشه گفت نوه ی خودش ! اخه ادم انقدر خوش عمر ؟ ( حال میکنید کلمه ساختم ؟ )
شخصیت تسو در جومونگ1 بهتر از جومونگ2 بود به نظرم . ماجراهای تسو و جومونگ کمی شبیه تام و جری بودن ، نه ؟ ^_^

خب دیگه اینم از نقد جومونگ من ! تموم شد حرفای من . کسی حرفی داره بزنه !
(22-04-2016، 22:44)Tɪɢʜᴛ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
" گفتگــو و بررسی سـریالهای کــره ای " 28

دانلود سریال کره ای Vamp.ire Detective

نام: Vamp.ire Detective

ژانر: تخیلی

تعداد قسمت: 12

تاریخ پخش: March 27, 2016 —

روز های پخش: یکشنبه

شبکه پخش: ocn

بازیگران

 
" گفتگــو و بررسی سـریالهای کــره ای " 28




یک کارآگاه خصوصی به اسم سون سن  یه روز در حین انجام وظیفه تبدیل میشه به یه خون آشام  کارش طوریِ که هم با مشتریای زیادی سر و کله میزنه و مشکلاتشونُ حل میکنه، هم شرایط محیط اطرافش رو هم بررسی میکنه  از جمله اسراری که به گذشته اش مربوط میشه...





در حال پخشه ..

وای ومپایر !  12قسمته واقعا ؟ چه خوب ! 
برم دانلود کنم  D: با شرایطم جوره .. 

+ مرسی از شادی واسه نقد و بررسی شخصیت های جومونگ ..  
من جومونگ 2 رو ندیدم !  تا حالا هم فک میکردم  همون افسانه جومونگ فقط 1ش هست  و دویی درکار نیست !  
2شو تی وی پخش کرده .. ؟ 

الآن فصل امتحاناست و فک نکنم کسی سریال ببینه و نقد و بررسی انجام بدیم . 
ولی من تابستون خودمو میبندم به سریال و تا بخاید براتون سریال نقد میکنم D: .. اونقد که خودتون خسته شید  :\
تینا ! معلومه که جومونگ 2 داره .^.
تازه 6 هم داره ! =||||
نمیدونستی ؟ ._.
2شو تی وی داده قبلا .. با عنوان سرزمین بادها . دارمش سی دی هاشو !
منم تابستون شه حتما نقد فیلم های جدیدو میکنم .. متاسفانه من تازه تابستون قراره فیلمایی مث پسران و وارثان و این دست فیلما که هر ننه قمری دیده رو تازه بیینم :|
ولی همرو یه هفته ای میبینم زود خودمو به یه کی درامر واقعی میرسونم میرم سریالای 2016 رو میخرم .
قول میدم ^_^
سلام .
خب چون طبق معمول همه ساکت هستن ، میخوام یه نقد جدید رو شروع کنم .
اینبار نقد انیمیشن سریالی شکارچی شهر !
شکارچی شهر اصلی در حقیقت اینه که یه مجموعه ی کارتونی ژاپنیه ..

____

نام : City Hunter
سالهای تولید و پخش : 1985 تا 1991
شبکه های پخش : The anime network , Animax Asia
محصول : ژاپن
تعداد قسمتها : 51
کارگردان : کنجی کوداما
استودیو : سانرایز ( sunrise )
+ یه نکته ی عجیب راجع به سیتی هانتر ژاپنی .. این سیتی هانتر که " شیتی هانتا " تلفظ میشه ، چند سری داره !!
City hunter 1 , 2 , 3 + Manga + Anime film + Anime television series + 357 magnum
نمیدونم یعنی چی :||||
بگذریم از اینش .. خب ..
در یکی از فیلم های سیتی هانتر جکی چان هم بوده .

کاراکترها :
Saeba ryo
Makimura hideyuki
Umibozu
Saeko nogami

چه اسمی قشنگی |:
نویسنده ی رمان سیتی هانتر ژاپنی : هوجو تسوکاسا
محل رویداد انیمه ی سیتی هانتر در توکیو بوده ولی در نسخه ی کره ای به سئول تغییر پیدا کرده ..
درکل من انیمه شو ندیدم ولی فک کنم قشنگ باشه .. البته مسلمابه پای کره ایش نمیرسه !