انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: این قاب‌های جدید آیفون شما را از آتش گرفتن نجات می‌دهند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این قاب‌های جدید آیفون شما را از آتش گرفتن نجات می‌دهند 1

شرکت [b]Tech 21[/b] قاب‌های جدیدی مجهز به باتری‌های لیتیوم-سرامیکی برای گوشی‌های آیفون 6 و آیفون 6S تولید کرده که منفجر نمی‌شوند و آتش نمی‌گیرند.

Tech 21 که تجهیزات جانبی موبایل تولید می‌کند، اطلاع داده سری جدیدی از قاب‌های مجهز به باتری برای گوشی‌های آیفون 6 و آیفون 6S تولید کرده است که باتری‌هایش قابل اشتعال نیستند، گرما تولید نمی‌کنند و آب نمی‌شوند. در واقع بااستفاده از این قاب‌ها قرار است امنیت گوشی کاربران افزایش پیدا کند.

باتری این قاب‌ها 1800 میلی‌آمپری است و 60 درصد شارژ اضافه برای گوشی فراهم می‌کنند.

این قاب‌های جدید Evo Endurance نام دارند و باتری آن‌ها لیتیوم-سرامیکی است. Tech 21 می‌گوید که این قاب‌ها با تکنولوژی FlexShock تولید شده‌اند که گوشی را در صورت سقوط از ارتفاع 2 متری مصون نگه می‌دارند. قیمت قاب‌های مذکور 110 دلار عنوان شده است.

باتری این قاب‌ 1800 میلی‌آمپری است و 60 درصد شارژ اضافه برای گوشی فراهم می‌کند.

آتش گرفتن باتری گوشی‌های موبایل به یک معضل تبدیل شده. اخیرا موارد متعددی اتفاق افتاده که باتری های موبایل داخل گوشی ها خود به خود آتش گرفتند و از بین رفتند. کاربران زیادی هم به خاطر این اتفاق از شرکت‌های تولیدکننده شکایت و درخواست غرامت کرده‌اند؛ در این راستا راه های مختلفی هم برای یشگیری ازاین اتفاق پیشنهاد شده است. اکثر این‌ باتری‌هایی که آتش گرفتند، لیتیوم-یونی بودند که احتمال آتش گرفتن آن‌ها بالاست.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این قاب‌های جدید آیفون شما را از آتش گرفتن نجات می‌دهند 1

این قاب‌های جدید آیفون شما را از آتش گرفتن نجات می‌دهند 1