انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شایعات جدید در مورد سنسور دوربین HTC One M10
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اچ‌تی‌سی در حال آماده شدن برای رونمایی از پرچمدار جدید خود است. پرچمداری با نام احتمالی One M10 که تاکنون شایعات و پیش‌بینی‌های زیادی در مورد آن شنیده‌ایم.

آخرین شایعه‌ای که در مورد آن منتشر شده به سنسور دوربین اشاره دارد. ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد از سنسور IMX377 در پرچمدار جدید خود استفاده کند. این سنسور ۱۲ مگاپیکسلی که اندازه پیکسل‌های آن ۱.۵۵ میکرومتر است توسط سونی ساخته شده و دقیقا همان سنسوری است که در نکسوس 6P استفاده می‌شود. پشتیبانی از فوکوس لیزری و قابلیت Phase Detection از ویژگی‌های سنسور جدید اچ‌تی‌سی هستند.

در مورد دوربین جلوی M10 نیز صحبت‌هایی به گوش می‌رسد. ظاهرا این دوربین از سنسوری با نام s5k4e6 بهره می‌برد که توسط سامسونگ ساخته شده است. دوربین جلو M10 دقیقا همان اولتراپیکسل معروف که در پرچمدارهای قبلی اچ‌تی‌سی استفاده شده بود نیست. در این سنسور اندازه پیکسل‌ها ۱.۳۴ میکرومتر شده که از اندازه پیکسل‌ها در اولتراپیکسل‌های قبلی کوچکتر است.

M10 به احتمال فراوان در ماه مارس رونمایی می‌شود. پیش از این انتظار می‌رفت در نمایشگاه MWC 2016 با M10 روبرو شویم اما حالا پیش‌بینی شده است یک ماه دیرتر یعنی مارس ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی طرفداران خود را شگفت‌زده کند.

 
شایعات جدید در مورد سنسور دوربین HTC One M10 1