انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کاربران ایکس باکس از کاربران پلی استیشن پولدارترند؟!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همان‌طور که می‌دانید، پلی استیشن 4 هم‌اکنون بیشترین فروش را بین کنسول‌های هم‌نسل خود دارد. چهارمین نسل کنسول بازی پلی‌استیشن سونی با فروش 36 میلیون دستگاه رتبه اول را در اختیار دارد و پس از آن کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت با فروش 19 میلیون دستگاه، با اختلاف زیاد، دوم است.

اگر فکر می‌کنید کمتر بودن فروش Xbox One پول خوبی نصیب بازی‌سازها نمی‌کند، سخت در اشتباهید! چون آخرین گزارش مالی شرکت Ubisoft این‌طور نشان می‌دهد که این شرکت از دارندگان ایکس‌باکس وان پول بیشتری نسبت به دارندگان پلی‌استیشن 4 درمی‌آورد.

 
کاربران ایکس باکس از کاربران پلی استیشن پولدارترند؟! 1

 
در سال گذشته هر یک از دارندگان Xbox One به‌طور متوسط 1.25 دلار برای خرید بازی‌های یوبی‌سافت پرداخته است، در صورتی که دارندگان PlayStation 4 نفری 1 دلار خرج خرید بازی‌های این شرکت کرده‌اند. البته گزارش‌های قبلی یوبی‌سافت نشان می‌دهد این شرکت فرانسوی درمجموع از فروش بازی‌های پلی‌استیشن 4 درآمد بیشتری به دست آورده است و سهم بیشتری از بازی‌های این کنسول را در اختیار دارد. پس چطور دارندگان کنسول مایکروسافت سودآورتر بوده‌اند؟

به نظر می‌رسد Ubisoft آمار خود را از طریق تقسیم درآمد حاصل از فروش بازی‌ها بر تعداد کل گیمرها به دست آورده و مشخص شده اگرچه تعداد دارندگان پلی‌استیشن بیشتر است، ایکس‌باکس‌دارها پول بیشتری برای خرید بازی خرج می‌کنند.