انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نیمار: فکر می کردم مسی به من پاس دهد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نیمار: فکر می کردم مسی به من پاس دهد! 1

مهاجم برزیلی بارسلونا گفته، فکر می کرده مسی در لحظه زدن ضربه پنالتی به او پاس بدهد. ضربه ای که با پاس مسی، نهایتا سوارز آن را تبدیل به گل کرد.


در جریان دیدار دیشب بارسلونا برابر سلتاویگو، لیونل مسی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با زنده کردن یاد پنالتی یوهان کرایوف در آژاکس، به جای ضربه زن به سمت دروازه، آن را به لوئیز سوارز پاس داد و مهاجم اروگوئه ای بارسا دروازه سلتا را باز کرد.



در حالی که بسیاری از این اقدام مسی مبهوت مانده بودند، داور بازی گل را صحیح اعلام کرد و وسط زمین را نشان داد. یکی از کسانی که از این کار تعجب کرده بود، نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا بود، اما دلیل تعجب او چیز دیگری بود!



نیمار انتظار داشت مسی توپ را به او پاس دهد، اما فوق ستاره آرژانتینی سوارز را انتخاب کرد؛ او در این باره به TV3 گفت:

-

ما این نوع پنالتی زدن را تمرین کرده بودیم. در واقع طبق نقشه من باید گلزنی می کردم، اما لوئیز از من به لئو نزدیک تر بود. از این بابت خیلی خوشحالم، رفاقت ما بیشتر از این ها ارزش دارد و مهم نیست چه کسی گلزنی می کند.



بازی سختی بود اما ما از پس آن برآمدیم. واقعا انریکه مربی بزرگی است، او قدرت زیادی به ما بخشیده است و مایه افتخار ماست. خوشحالیم که توانستیم به 30 بازی بدون باخت برسیم.



حالا به آرسنال فکر می کنیم که تیم خیلی خوبی است، اما ما تمرینات سختی انجام داده ایم تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم.
-


وی در ادامه در مورد ماندن در بارسلونا گفت:

-

مذاکرات برای عقد یک قرارداد جدید در حال پیگیری است، ضمن اینکه از قرارداد فعلی ام هنوز زمان زیادی باقی مانده است. با این حال هر اتفاقی در آینده ممکن است رخ دهد، اما من خوش بینم که در بارسا بمانم.
-
وای دیدمش عجب گلی بود
راسته ک میخواد با سلنا باشه؟ Angel