انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کانیه وست سرانجام به اشتباه خود اذعان کرد:)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کانیه وست بعد از صحبت های تیلور سوئیفت در مراسم گرمی ، سرانجام به اشتباه خود اذعان کرد.صفحه توییتر او در هفته گذشته همگان را سرگرم نمود. از دیس کردن تیلور سوئیفت در آهنگ famous تا بدهی 53 میلیون دلاری!
رپر 38 ساله آلبوم زندگی پابلو را با حاشیه های فروان انتشار داد.


در متن آهنگ famous قسمتی بود که نشان می داد عامل مشهوریت تیلور سوئیفت ، خود کانیه وست است(I fill like me and taylor might still have s//e//x why? I made that bi..ch famous). کانیه هیچگاه انتظار نداشت مورد چنین هجمه ای از سوی رسانه ها و اذهان عمومی قرار گیرد.اما سکوت تیلور سوئیفت اوضاع را پیچیده تر کرده بود تا اینکه سکوت این خواننده مشهور در مراسم گرمی شکست و واکنش جدی نسبت به وقایع هفته گذشته نشان داد.


بعد از صحبت های تیلور در مراسم گرمی و مشخص شدن ناراحتی ستاره پاپ، کانیه وست طی پست هایی که به توییتر فرستاد نسبت به صحبت های تیلور در گرمی واکنش نشان داد. متن توییت های کتنیه در پایین:


کانیه در توییت اش می نویسد:دشمن شماره یک من نفس من بوده و اشاره به بزرگی خدا میکنه.بعد از آن در توییت دیگری می نویسد:یک مرد خردمن باید آنقدر فروتن باشه که به اشتباهش اعتراف کنه و ذهن و عقیدش رو بر پایه اطلاعات جدید تغییر بده(فهمیدن شدت ناراحتی تیلور). و این متن ها زمانی از طرف کانیه وست منتشر شد که تیلور بر عدم نقش وی در موفقیتش تاکید کرد.

نظر شما چیست؟این عکس العمل کانیه وست را چگونه ارزیابی می کنید؟آیا مجددا با میانجی گری، روابط این دو فرد مشهور از این حالت خارج میشود؟

منبع :سلب ديلي